• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

C++ Builder Blad z petla FOR i funkcja Sleep()

Cloud VPS
0 głosów
319 wizyt
pytanie zadane 20 stycznia 2016 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Reaper Nowicjusz (220 p.)

Witam problem polega na tym, ze zamiana tresci w Label4 nie nastepuje tylko system "spi" 3 sekundy i na tym koniec z calej petli. Macie jakies pomysly co jest nie tak ?

void __fastcall TForm2::Label4Click(TObject *Sender)
{
   pilka_t->Enabled=true;
   Label4->Visible=false;
   Label4->Caption="Przygotuj się";
   Sleep(1000);
   for(int i=3; i>=0; i--)
   {
     Label4->Caption=i;
     Sleep(1000);
   }
   Image13->Visible=true;


}

 

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 20 stycznia 2016 przez MetGang Nałogowiec (34,360 p.)
Label4->Refresh();

Dodatkowo przemyślałbym konwersję i na stringa, ale bez tego raczej też zadziała.

komentarz 20 stycznia 2016 przez Reaper Nowicjusz (220 p.)
Niestety ale nie działa zastanawiam sie czy Sleep() nie ma jakiegos priorytetu bo nawet linia 5 w tym kodzie nie wykonuje sie tylko od razu po kliknieciu system "spi"... Chociaz tak nie powinno byc.
komentarz 20 stycznia 2016 przez MetGang Nałogowiec (34,360 p.)
Application->ProcessMessages(); 

Ewentualnie takie coś jeszcze dać po Sleep(), specjalistą buildera niestety nie jestem.

Podobne pytania

+1 głos
3 odpowiedzi 319 wizyt
pytanie zadane 19 grudnia 2016 w C i C++ przez Michał Biernacki Użytkownik (670 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 226 wizyt
pytanie zadane 18 listopada 2016 w C i C++ przez Kunka Nowicjusz (170 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 270 wizyt
pytanie zadane 23 kwietnia 2018 w JavaScript przez xxx1990 Początkujący (490 p.)

93,484 zapytań

142,417 odpowiedzi

322,763 komentarzy

62,895 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

Kursy INF.02 i INF.03
...