Witam mam problem z kodem który przedstawię poniżej, ale napisze o co chodzi.Chcę żeby każdemu graczowi program wylosował sześć liczb do tablicy z zakresu od 1 do 6. W pierwszym przypadku wszystko jest ok, ale w każdym następnym i tylko w pierwszym elemencie tablicy zostaje przypisany babol. Dalej jest ok.I tu prośba do was: prosze was żebyście spojrzeli na ten kod skompilowali i zastonowili sie gdzie jest błąd. Mi się wydaję że powinno być dobrze na 100%, ale jednak babole są .
#include <iostream>
#include <cstdlib>
#include <time.h>
#include <windows.h>
using namespace std;
struct Game{
string nazwa;
int punkty=0;
int kostka[6];
};
int main()
{
int liczba_graczy;
int i,j;
cout <<"Wprowadz liczbe graczy: ";
cin>>liczba_graczy;
Game player[liczba_graczy];
///wprowadzenie nazw graczy
for(j=0;j<liczba_graczy;j++)
{
cout<<"Nazwa gracza "<<j+1<<" : ";
cin>>player[j].nazwa;
}
cout<<"Witajcie w grze : ";
for(j=0;j<liczba_graczy;j++)
{
cout<<player[j].nazwa<<" ";
}
cout<<endl<<"Zaczynamy!"<<endl;
srand(time(NULL));
///losowanie tablic graczy
for(i=0,j=0;j<liczba_graczy;i++)
{
player[j].kostka[i]=rand()%6+1;
if(i==5)
{
i=0;
j++;
}
}
///wypisanie wyniku losowania
for(j=0;j<liczba_graczy;j++)
{
cout<<player[j].nazwa<<endl;
for(i=0;i<6;i++)
{
cout<<player[j].kostka[i]<<" ";
Sleep(500);
}
cout<<endl;
}
return 0;
}