• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Prezent na gwiazdkę

Object Storage Arubacloud
0 głosów
411 wizyt
pytanie zadane 15 grudnia 2015 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Stanisław Sobieszek Nowicjusz (230 p.)
Hej, jestem studentem automatyki i robotyki. Interesuje się trochę programowaniem. Generalnie nie mam pomysłu na prezent i pomyślałem o czymś co mogłoby rozbudzić moje zainteresowania ''komputerami".

Co sądzicie o Raspberry PI ? Czy jest to dobry prezent dla jednak raczej laika?

Czy macie jakieś inne lepsze pomysły ?

Dziękuje pięknie z góry i pozdrawiam :)

5 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 15 grudnia 2015 przez niezalogowany
Wait, wait. Prezent dla kogo? Dla siebie? ^^

RPi to prawdziwa bestia sprzętowa jak na to z czym pewnie jako student robotyki masz lub będziesz miał do czynienia, samo raspberry jest dość fajne, chociaż te kilka stówek trzeba wydać na start
komentarz 15 grudnia 2015 przez xR Mądrala (6,260 p.)
Albo dla kogoś, z użytkiem przeznaczonym dla siebie ;)
0 głosów
odpowiedź 15 grudnia 2015 przez Aress Mądrala (6,410 p.)
na poczatek to mozesz kupic sobie Raspberry PI 0. Gdzies czytalem ze kosztuje 5 dolcow, czyli na nasze okolo 25 zl. w sumie mysle ze powinienes wydac 50 zl nie wiecej.

Do takiego podstawowego programowania ok, z tego co wiem to chyba niema karty sieciowej, ale to jzu sobie doczytaj
0 głosów
odpowiedź 15 grudnia 2015 przez radek024 Szeryf (77,160 p.)

Zależy jaki poziom "laikowania" mamy na myśli. Fajna opcja, sam chętnie bym kupił. Tutaj fajny link z tech prezentami ;)

0 głosów
odpowiedź 15 grudnia 2015 przez Bizkhit Użytkownik (980 p.)
Aktualnie na uczelni pracuje na Raspberry Pi 2 B i jestem na tyle zadowolony, ze planuje sobie sprawic wlasna. Mysle, ze z taka iloscia poradnikow i opisow, jaka krazy po internecie, laik sobie jak najbardziej poradzi.
0 głosów