• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Baza danych Szkoły Językowej - w jaki sposób połączyć tabele?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
3,362 wizyt
pytanie zadane 11 grudnia 2015 w SQL, bazy danych przez ScriptyChris Mędrzec (190,190 p.)

Z góry informuję, że nie proszę o gotowca, tylko o wyjaśnienie w jaki sposób połączyć ze sobą poszczególne tabele (czy też rekordy). Z SQL jestem praktycznie zielony, oprócz podstawowej znajomości  SELECT.

Muszę utworzyć bazę danych dla szkoły językowej oferującej kursy w kilku językach i poziomach:

 

BAZA DANYCH DLA SZKOŁY JĘZYKOWEJ:
Zasięg: ogólnopolski
Języki: angielski, niemiecki
Podział na poziomy trudności: podstawowy, średnio-zaawansowany, zaawansowany
Obszary tematyczne: medycyna, prawo, biznes, IT, mechanika...
Kursy do certyfikatów oraz egzaminy  certyfikujące

DZIAŁANIA NA BAZIE:
Uzyskanie informacji o ofertach szkoły wg:
•    lokalizacji (miasto, placówka)
•    oferowany język
•    kategoria (kurs, egzamin)
•    stopień zaawansowania
•    obszar tematyczny
•    liczba godzin szkolenia
•    cena

Zapisy (wraz z opłaceniem dla różnych kanałów płatności) na:
•    kurs językowy
•    kurs przygotowawczy do egzaminu
•    egzamin

Sprzedaż produktów wspomagających naukę języków:
•    książki
•    podręczniki
•    arkusze ćwiczeń
•    płyty CD/DVD

Ocenianie przez klientów usług świadczonych przez szkołę (wg kryteriów):
•    obsługa administracyjna
•    trener
•    warunki lokalowe
•    dodatkowe udogodnienia

Proszę o wskazówki co z czym połączyć.Utworzyłem tabele, ale nie wiem w jaki sposób je połączyć (gdzie utworzyć jakie klucze - choć przy "id" dałem podstawowe). Zapewne brakuje jeszcze jakichś rekordów (np. przypisanie ucznia do kursu), ale nie wiem jak się dalej za to zabrać.

http://imgur.com/4Ekx2yp  (lepsza jakość screena)

2 odpowiedzi

+1 głos