• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Dalsza nauka - szukam porady.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
173 wizyt
pytanie zadane 3 listopada 2015 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Jejkej Obywatel (1,030 p.)
Witam, od jakiegoś czasu zastanawiam się nad pewną sprawą i nie mogę się zdecydować, więc postanowiłem zapytać bardziej doświadczonych koderów i profesjonalistów. Na codzien studiuję Informatykę - jestem na drugim roku, a zajęcia na razie głównie traktują o kodzeniu w C++ / obiektówka (dopeiro w nast. semestrach wchodzą inne jeżyki itp.). Dodatkowo od jakeigoś czasu uczę się Railsów - przeczytałem coś o nich w internecie i temat mnie na tyle wciągnął, że postanowiłem związać swoje cele zawodowe z tym właśnie frameworkiem i webdevem. Mam za sobą książkę M. Heartla i pare innych poradników z Railsów. Znam nieźle HTML i CSS (przerobiłem książkę wydwanicwa Helion - nieoficjalny podręcznik CSS). Do moich doświadczeń z railsami dodatkowo można dodać aplikację, którą sam napisałem - coś w stylu kwejka/demotów itp ( z użyciem AJAX'A, chociaż JS u mnie bardzo kuleje). Teraz zastanawiam się, czy powinienem dalej uczyć się Railsów, co wiążę się z słabszymi wynikami na studiach i nauką czegoś, czego na moim kierunku raczej nie ruszę (ruszę PHP), czy może skupić się na tym, co aktualnie mam na studiach czyli np. skupienei się na C++ i dalsze szlifowanie tego języka - rozważałem ogarnięcie frameworka Qt. Co myślicie? Czy warto brać się za aż tyle rzeczy na raz?

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 3 listopada 2015 przez Rogargol Pasjonat (16,600 p.)
wybrane 5 listopada 2015 przez Jejkej
 
Najlepsza