• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Losowanie bez powtórzeń - wytłumaczenie

Object Storage Arubacloud
0 głosów
315 wizyt
pytanie zadane 27 października 2015 w C i C++ przez Sinnley Stary wyjadacz (12,810 p.)
edycja 27 października 2015 przez Sinnley
Witajcie, mam problem ze zrozumieniem dzielenia bez powtórzeń. Jestem mocno początkujący, a temat, wiadomo, bardzo ważny.

Bardzo prosilbym o napisanie kodu losującego np. 10 liczb z przedzialu od 1-100, ale z umieszczonymi komentarzami, które ułatwią mi zrozumienie kodu.

Dodatkowo byłbym wdzięczny, gdyby było to zrobione na zasadzie własnych funkcji, tak, aby można było takie losowanie wykorzystać kilka razy bez konieczności przepisywania kodu kilka razy.

Być może pytanie upierdliwe, ale bardzo zależy mi na odpowiedzi, tak jak wspomniałem sprawia mi to problem, a nie lubie nierozwiązanych problemów...

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 27 października 2015 przez Patrycjerz Mędrzec (192,320 p.)
wybrane 27 października 2015 przez Sinnley
 
Najlepsza

Dzielenie bez powtórzeń

Chyba ci się coś pomyliło. 

komentarz 27 października 2015 przez Sinnley Stary wyjadacz (12,810 p.)
Poprawione, oczywiście chodzi o losowanie, potrafiłbyś mi je przybliżyć?
0 głosów
odpowiedź 27 października 2015 przez Eryk Andrzejewski Mędrzec (164,260 p.)
Chyba losowanie bez powtórzeń :D
komentarz 27 października 2015 przez Sinnley Stary wyjadacz (12,810 p.)
zmęczony jestem, oczywiście, że chodziło o losowanie :P
komentarz 27 października 2015 przez Sinnley Stary wyjadacz (12,810 p.)
ale już co do samego losowania, potrafiłbys mi je przybliżyć?
komentarz 27 października 2015 przez Patrycjerz Mędrzec (192,320 p.)
Po co zakładać kolejny, tysięczny temat na Internecie, skoro masz całą masę różnych rozwiązań tego problemu. Rozumiem jeszcze, gdyby problem był oryginalny, ale niestety nie jest.