• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Problem z położeniem elementów w aplikacji wyjściowej

Object Storage Arubacloud
0 głosów
137 wizyt
pytanie zadane 26 października 2015 w C i C++ przez sajgon338 Nowicjusz (120 p.)
edycja 26 października 2015 przez sajgon338

Po obejrzeniu 8 odcinka kursu C++ programowania obiektowego postanowiłem stworzyć własne kółko i krzyżyk w nieco większej formie (tzw. ultimate tictactoe, tzn że w każdym polu jest mniejsza plansza do kółka i krzyżyk -> link z zasadami http://mathwithbaddrawings.com/2013/06/16/ultimate-tic-tac-toe/).

Już mam gotową aplikację, u mnie działa jak należy, lecz na innych komputeraz program nie wyświetla się prawidłowo. Na jednym z komputerów połowa elementów w aplikacji jest pomniejszona, a na jeszcze innym cała aplikacja jest obrócona o 90 stopni w prawo.

Używam Borlanda takiego jak w kursie.

Skąd takie dziwne zachowania?

Poniżej zrzut działania programu na moim komputerze

 

 

 

 

A tu po uruchomieniu na innych

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 26 października 2015 przez ZakosiliMiNeta Nałogowiec (30,870 p.)
Mogę się mylić, ale cpp jest sprowadzany do kodu maszynowego i każdy procesor innaczej interpretuje ten kod maszynowy i z tąd te dziwne pomniejszenia itp. Dlatego trzeba przekompilować na danym komputerze jeszcze raz program. Takie same problemy miałem z SFML.
komentarz 26 października 2015 przez Schizohatter Nałogowiec (39,600 p.)
A jak kupujesz grę, to ją sobie kompilujesz? :V
komentarz 26 października 2015 przez ZakosiliMiNeta Nałogowiec (30,870 p.)
Jak kupuję grę to jest instalator który może ją skompilować na nowo.
komentarz 26 października 2015 przez Schizohatter Nałogowiec (39,600 p.)
Sugerujesz, że instalator kompiluje? :D :D
komentarz 26 października 2015 przez sajgon338 Nowicjusz (120 p.)
W borlandzie jest opcja by taka instalka została utworzona?
komentarz 26 października 2015 przez ZakosiliMiNeta Nałogowiec (30,870 p.)
Sugeruje ale mogę się mylić. Kieruje się swoją logiką oraz "przeżyciami" z SFML.
komentarz 26 października 2015 przez ZakosiliMiNeta Nałogowiec (30,870 p.)
Nie wiem nie klepałem w nim
komentarz 26 października 2015 przez furas Maniak (53,800 p.)

Widziałbym tu raczej błąd w bibliotekach. 

Różne komputery mogą mieć różne wersje bibliotek z których być może korzysta program. Może ta sama funkcja w różnych wersjach biblioteki zwraca inne dane lub inaczej wykonuje swoje zadanie - choć nie powinna tak się zachowywać.

---

Gry nie są kompilowane podczas instalacji. Dawałoby to jakąś szansę na  wgląd w kod źródłowy co narażało by twórców na straty finansowe. Każdy by chciał podejrzeć, skopiować i zrobić coś podobnego bez wydawania pieniędzy.

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 204 wizyt
0 głosów
2 odpowiedzi 882 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 513 wizyt

92,576 zapytań

141,426 odpowiedzi

319,652 komentarzy

61,961 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...