Witam, czy to normalne, że podczas odliczania czasu za pomocą klasy Clock okno jest zamrażanie na pewnien okres czasu i nie można nim manipulować tzn. ponownie go otworzyć po zminimalizowaniu, zamknąć, przesunąć i tak dalej? Pomyślałem, że uda mi się rozwiązać ten problem używając wątków, ale mam kolejny problem o treści: "C:\Users\Damian\Desktop\SFML SJLJ\SFML-2.3.1\include/SFML/System/Thread.inl:77:1: error: initializing argument 2 of 'sf::Thread::Thread(F, A) [with F = void (*)(sf::RenderWindow&); A = sf::RenderWindow]'"
Nie mogę przesyłać obiektów jako argumenty do funkcji, czy o co chodzi?
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <SFML/Window.hpp>
#include <SFML/System.hpp>
using namespace std;
using namespace sf;
void calculateTheTime(RenderWindow& window1)
{
Clock clock;
while(clock.getElapsedTime().asSeconds()<5){
window1.clear();
window1.display();
window1.clear(Color::Magenta);
window1.display();
}
window1.close();
}
int main()
{
RenderWindow window1(VideoMode(600,600,32),"My SFML program");
Thread thread1(calculateTheTime,window1);
while(window1.isOpen())
{
Event event1;
while(window1.pollEvent(event1))
{
if(event1.type==Event::Closed)// TO ZAWSZE MA BYC!!!!
window1.close();
}
thread1.launch();
}
return EXIT_SUCCESS;
}