Witam,
przychodze z pytaniem oraz problemem. W moim programie do obliczenia ilości wyprpdukowanego drewna potrzebny jest czas. Zależy on jeszcze m.in. od nastroju oraz procentu produkcji.
Czas w tej chwili jest mierzony takim systemem:
1. Do zmiennej start o typie clock_t przypisuje wartość po pełnym uruchomieniu gry, w momencie gdy można "grać" (po załadowaniu ustawień).
2. I można wybierać jakieś opcje np. zwiekszenie produkcji, zwiększając procent produkcji.Analogicznie zmniejszenie. Mozna też wyswietlic stan drewna, zamienia.
3. W momencie wybrania opcji z wyświetleniem stanu drewna wywołuje funkcję oblicz, a ona pobiera czas (stop(pobrany przez funkcje obliczajaca czas) - start) podzielony pzez clock per seconds.
Lecz on nie działa tak jak powinnien. Czasami drewno sie wyswietla sie za malo w stosunku do kamienia lub w ogóle, działa też na odwrót.
Ktoś jakiś pomysł na sprawnieszy algorytm? Jak zrobic czas w programie?