• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Czy mając 32 lata nie jest za późno na naukę programowania od całkowitych podstaw?

Object Storage Arubacloud
+10 głosów
11,829 wizyt
pytanie zadane 24 września 2015 w Offtop przez Mat83 Nowicjusz (220 p.)
zamknięte 20 lipca 2016 przez Mat83
Witam

Jestem całkowitym nowicjuszem. Obejrzałem parę filmów Pana Mirosława (zgadzam się z koncepcją Slight Edge i uważam, że robi kawał dobrej roboty) i chciałbym zacząć naukę programowania. Ciekawy jestem opinii doświadczonych programistów czy mając 32 lata i żadnego wykształcenia oraz doświadczenia w tym kierunku mam szanse na ogarnięcie tematu?

Dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam
komentarz zamknięcia: Otrzymalem wyczerpujaca odpowiedz

18 odpowiedzi

+7 głosów
odpowiedź 24 września 2015 przez mowmiheniek Stary wyjadacz (11,900 p.)
A co powiesz na 37 lat z dzieckiem na głowie ;) Ja się uczę kiedy mogę i już widzę postępy. Czeka mnie przejście z myślenia proceduralnego na obiektowy i temu poświęcam teraz czas. Programowanie wciąga, gdy tworzysz interesujące cię projekty.
komentarz 25 września 2015 przez efiku Szeryf (75,160 p.)
Przechodź przechodź!
Powodzenia i wytrwałości!
+7 głosów
odpowiedź 9 marca 2016 przez niezalogowany
Jeśli naprawdę Ci na tym zależy to zawsze masz szansę i dasz radę.
Ja nan 25 lat ( znaczny niedowład kończyn) programuje od roku, początki były różne ale teraz już idzie coraz lepiej.
Jeśli naprawdę czegoś chcesz i nie jest to chwilowy zapał to walcz o to...  Bo warto...
Nie ważne ile się ma lat ważne ile serca się w coś wkłada.

życzę udanej nauki
+6 głosów
odpowiedź 24 września 2015 przez Avernis Nałogowiec (27,400 p.)
edycja 23 stycznia 2016 przez Avernis
Moim zdaniem nigdy nie jest za późno, jedyne czego ci potrzeba to chęci i i umiejętności abstrakcyjnego myślenia
+6 głosów