• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Ćwiczenia z c++

Object Storage Arubacloud
0 głosów
619 wizyt
pytanie zadane 14 września 2015 w C i C++ przez kretu Nowicjusz (170 p.)
Witam wszystkich!
Mam pytanie odnośnie c++, a może bardziej odnośnie treningu. Czy znacie jakieś strony internetowe gdzie można znaleźć wiele materiałów treningowych z c++. Jestem początkującą osobą i chciałbym po prostu dobrze sobie wszystko przyswoić co nauczyłem się na kursie, jednak potrzebuje odpowiedniego treningu! Z góry wielkie dzięki!

6 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 15 września 2015 przez Waszek Gaduła (4,130 p.)
wybrane 15 września 2015 przez kretu
 
Najlepsza
Stary nie wiem na jakim poziomie jestes :) Ogolnie temat wyglada tak. Jezeli lecisz od poczatku to staraj sie leciec dzialami jakimis, np. dzisiaj uczysz sie tablic to robisz zadania oparte na tablicach, jutro wczytywanie zapisywanie do pliku, a pojutrze wczytujesz i zapisujesz tablice z pliku i do pliku :) Staraj sie samemu sobie wymyslac zadania. Np masz tablice, w ktorej zapisujesz temperatury z jakiegoś dnia i liczysz amplitude, srednia, itp itd. Ja pomagalem w tym roku kolegom na roku i tych zadanek troche wykminilem, wiec jesli chcesz to mozesz zajrzec na grupe ZAPomoga na FB :) Jezeli juz troche kodzisz to rzeczywiscie - projekt i do pracy rodacy :)
+1 głos
odpowiedź 14 września 2015 przez Patrycjerz Mędrzec (192,320 p.)

A o SPOJ-u słyszałeś: http://pl.spoj.com/?

komentarz 14 września 2015 przez Patrycjerz Mędrzec (192,320 p.)
Ale i tak najlepszym treningiem jest tworzenie własnych projektów, ponieważ i zwiększasz swój "skill" w kodzeniu i robisz coś fajnego i przyjemnego.
komentarz 14 września 2015 przez criss Mędrzec (172,590 p.)
Spoj uczy algorytmów, języka na pewno cie nie nauczy. Z resztą sam SPOJ tak twierdzi bo przecież nie wymaga kodów tylko w c++.