• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Zapętlony komunikat "Podejmij decyzję dotyczącą dalszego korzystania z aplikacji Facebook"

Object Storage Arubacloud
0 głosów
868 wizyt
pytanie zadane 12 listopada 2023 w Offtop przez Maxer02 Nowicjusz (140 p.)
zamknięte 15 listopada 2023 przez Maxer02

Witam.

Kiedy próbowałem zalogować się na Facebooka na komputerze (w wersji przeglądarkowej), wyskoczył komunikat o treści jak podano w tytule i w załączniku.

Wszystko spoko - klikam "Chcę korzystać bezpłatnie", następnie "Akceptuję", jednak zamiast strony głównej Facebooka ponownie wyskakuje mi pierwszy komunikat.

W internecie pojawiło się wiele artykułów na ten temat, jednak w żadnym nie opisano podobnego problemu - tak, jak bym tylko ja miał z tym problem.

Dodam jeszcze, że logowałem się na trzech różnych przeglądarkach i nawet próbowałem VPNa, jednak nic to nie dało.

Czy ktoś wie, jak rozwiązać ten problem?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

komentarz zamknięcia: meta naprawiła problem
1
komentarz 13 listopada 2023 przez reaktywny Nałogowiec (41,050 p.)
Ja już dawno podjąłem decyzję: po prostu NIE korzystam z Facebooka :)
2
komentarz 13 listopada 2023 przez Maxer02 Nowicjusz (140 p.)
bardzo panu dziękuję za tę garść bezcennych informacji
komentarz 13 listopada 2023 przez reaktywny Nałogowiec (41,050 p.)
Nie odpowiedziałem dokładnie na temat, nie rozwiązałem Twojego problemu, ale....Może kiedyś zrozumiesz, że dałem Tobie całkiem nie głupią radę w tym jednym krótkim zdaniu ;)
komentarz 18 listopada 2023 przez peter766 Początkujący (300 p.)

ten problem z zapętlonym komunikatem na Facebooku może byc naprawde wkurzajacy! Najpierw sprawdz, czy próbowałeś wyczyścić pamiec podręczną przeglądarki lub aplikacji - to często pomaga. Jesli to nie działa, spróbuj zalogować się na konto z innego urządzenia aby sprawdzić, czy problem występuje również tam. Innym rozwiazaniem może być zaktualizowanie przeglądarki lub aplikacji do najnowszej wersji - czasem stare wersje mogą powodować takie kłopoty. Jeżeli nadal masz problem, sprawdz ustawienia prywatności w swoim koncie Facebooka - być może coś się tam zacięło. Jeśli to wszystko zawiedzie, spróbuj skontaktować się z pomocą techniczną Facebooka - opisz dokładnie swój problem, a oni powinni pomóc w rozwiazaniu sprawy. Czasem takie problemy mogą wynikać z błedów po ich stronie, więc warto dać im znac. Mam nadzieję, że uda ci się szybko rozwiazac ten kłopot! ✨

Podobne pytania

–1 głos
1 odpowiedź 256 wizyt
pytanie zadane 26 lutego 2022 w Sieci komputerowe, internet przez alpha.netrunner Gaduła (4,690 p.)
–1 głos
1 odpowiedź 247 wizyt
pytanie zadane 21 lutego 2021 w Systemy operacyjne, programy przez Lulo Nowicjusz (190 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 635 wizyt

92,580 zapytań

141,433 odpowiedzi

319,665 komentarzy

61,966 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...