• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

krótkie szkolenie dot. wytrenowania modelu do naśladowania czyjegoś głosu

Object Storage Arubacloud
0 głosów
99 wizyt
pytanie zadane 14 września 2023 w Ogłoszenia, zlecenia przez MarcinZ Nowicjusz (120 p.)
Witam,

Szukam osoby, która wykona dla mnie krótkie, ale skuteczne szkolenie wraz z omówieniem przygotowanego przez szkoleniowca kodu w Python dot. przygotowania danych do wytrenowania modelu ze sztucznej inteligencji.

Wytrenowany model ma służyć do naśladowania czyjegoś głosu. Dodam, że jestem pasjonatem filmowania i montowania filmów, które obok programowania jest moim dość dużym hobby. Dodam, że nie mam zamiaru używać takiego modelu do celów niewłaściwych, tylko do celów prywatnych.

Znam trochę Pythona i wiele innych języków programowania, bo programuję od 20 lat. Dodam, że chodzi mi o to by taki kod był naprawdę skuteczny i nie zawierał błędów i jak najbardziej odwzorowywał głos osoby z próbek plików.

Dodam, że zależy mi na tym by móc wytrenować model na dowolnym głosie i zależy mi na tym, by ten głos był naprawdę podobny do oryginału. Zależy mi też na tym, że głos, który będę/będziemy trenować będzie w języku polskim. Nie interesuje mnie język inny niż polski.

Chciałbym w efekcie finalnym nauczyć się jak trenować model wraz ze zdobyciem wiedzy jak przygotować dane do trenowania modelu, jak i ze zdobyciem wiedzy jak anonimizować dane (chyba tak to się nazywa o ile dobrze pamiętam), jak i finalnie chciałbym móc napisać dowolny tekst w języku polskim i wytrenowany model wypowie mi te słowa w języku polskim i zapisze je do pliku mp3/wav.

W internecie nie mogłem znaleźć przykładów do tego typu działań, jedynie co znalazłem na YouTube to przykłady trenowania modeli w języku angielskim, ale to mnie nie satysfakcjonuje, gdyż zależy mi na języku polskim.