Zauważyłem że nie pojawiają mi się paski hp i tak dalej (działało), więc zmieniłem nazwę skryptu Ekwipunku by go nie odczytywało, i zaczął się tak samo kopiować błąd z paskami:
NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object
Paskipotrzeb.OnGUI () (at Assets/Paski/Skrypty/Paskipotrzeb.cs:70)
using System.Collections;
using UnityEngine;
public class Paskipotrzeb : MonoBehaviour {
public float maxHP, obecneHP, maxGlod, obecneGlod, maxPragnienie, obecnePragnienie, maxEnergia, obecnaEnergia;
public GUISkin skin;
public UnityStandardAssets.Characters.FirstPerson.FirstPersonController Fpsc;
bool czyEnergiaOdjeta;
public float timer;
void Start ()
{
maxHP = 100;
obecneHP = 100;
maxGlod = 50;
obecneGlod = 50;
maxPragnienie = 50;
obecnePragnienie = 50;
maxEnergia = 50;
obecnaEnergia = 50;
czyEnergiaOdjeta = false;
}
// Update is called once per frame
void Update()
{
obecneGlod -= 0.3f * Time.deltaTime;
obecnePragnienie -= 0.1f * Time.deltaTime;
if (Fpsc.m_IsWalking == false)
{
obecnaEnergia -= 3 * Time.deltaTime;
timer = 3;
}
if (Fpsc.m_Jumping == true && czyEnergiaOdjeta ==false)
{
czyEnergiaOdjeta = true;
obecnaEnergia = obecnaEnergia - 8;
timer = 3;
}
if(Fpsc.m_Jumping == false)
{
czyEnergiaOdjeta = false;
}
if(timer > 0)
{
timer -= 1 * Time.deltaTime;
}
if(timer <= 0)
{
timer = 0;
if (obecnaEnergia < maxEnergia)
{
obecnaEnergia += 6 * Time.deltaTime;
}
if(obecneGlod <= 0)
{
obecneGlod = 0;
obecneHP -= 0.5f * Time.deltaTime;
}
if(obecnePragnienie <= 0)
{
obecnePragnienie = 0;
obecneHP -= 1.5f * Time.deltaTime;
}
}
}
void OnGUI()
{
GUI.Box(new Rect(50, Screen.height - 125, 150, 20), "Zdrowie: " + obecneHP.ToString("0") + "/" + maxHP, skin.GetStyle("PasekZdrowia"));
GUI.Box(new Rect(50, Screen.height - 100, 150, 20), "Głód: " + obecneGlod.ToString("0") + "/" + maxGlod, skin.GetStyle("PasekGlodu"));
GUI.Box(new Rect(50, Screen.height - 75, 150, 20), "Pragnienie: " + obecnePragnienie.ToString("0") + "/" + maxPragnienie, skin.GetStyle("PasekPragnienia"));
GUI.Box(new Rect(50, Screen.height - 50, 150, 20), "Energia: " + obecnaEnergia.ToString("0") + "/" + maxEnergia, skin.GetStyle("PasekEnergii"));
}
}
nagle całe GUI.Box przestało działać, po restarcie unity już nic nie mogę wyświetlić co się mogło stać? Nic nie zmieniałem a jeśli wyłączył się z odczytu w unity to jak to włączyć?
Proszę pomóżcie, wiele godzin już to robię.