Tak jak napisałem w temacie, jedno ostrzeżenie pojawia się w wielu miejscach (unexpected type(s)). Wiem co to znaczy, ale nie wiem czemu tam jest, to jest pierwszy problem, drugi jest taki, że po każdym "Ataku" w kalkulatorze, statystyki powinny resetować się do podanych na początku, lecz tak się nie dzieje i często dochodzi do tego że atak jest minusowy, ten błąd zaznaczyłem strzałką i literą "A", tam powinno zmieniać wszystkie zmienione statystyki do tych podanych na początku, tak aby ponownie można było wykonać na nich obliczenia. Tu jest kod:
Gracz1Staty = [0, 0, 0, 0]
Gracz2Staty = [0, 0, 0, 0]
Gracz1Statyw = [0, 0, 0, 0]
Gracz2Statyw = [0, 0, 0, 0]
Gracz1pokemon = str(input("Gracz 1, podaj nazwę pokemona: "))
Gracz1Staty[0] = int(input("Podaj atak: "))
Gracz1Staty[1] = int(input("Podaj życie: "))
Gracz1Staty[2] = int(input("Podaj tarczę: "))
Gracz1Staty[3] = int(input("Podaj speed: "))
Gracz2pokemon = str(input("Gracz 2, podaj nazwę pokemona: "))
Gracz2Staty[0] = int(input("Podaj atak: "))
Gracz2Staty[1] = int(input("Podaj życie: "))
Gracz2Staty[2] = int(input("Podaj tarczę: "))
Gracz2Staty[3] = int(input("Podaj speed: "))
while True:
Gracz1Statyw = Gracz1Staty
Gracz2Statyw = Gracz2Staty
if Gracz1Statyw[3] > Gracz2Statyw[3]:
print(Gracz1pokemon, " atakuje!")
Gracz2Statyw[2] = Gracz2Statyw[2] / 2 <-- Tu jest OSTRZEŻENIE
Gracz2Statyw[2] = Gracz2Statyw[2].__round__()
Gracz1Statyw[0] = Gracz1Statyw[0] - Gracz2Statyw[2]
if Gracz1Statyw[0] <= 0:
Gracz1Statyw = 0
Gracz2Statyw[1] = Gracz2Statyw[1] - Gracz1Statyw[0]
print(Gracz1pokemon, " zadał ", str(Gracz1Statyw[0]), " życia")
if Gracz2Statyw[1] <= 0:
print(Gracz2pokemon, " wyeliminowany!")
Gracz2Staty.clear()
exit(0)
else:
print(Gracz2pokemon, " ma ", str(Gracz2Statyw[1]), " życia")
Gracz1Statyw = Gracz1Staty <-- A
Gracz2Statyw = Gracz2Staty
print(Gracz2pokemon, " atakuje!")
Gracz1Statyw[2] = Gracz1Statyw[2] / 2 <-- Tu jest OSTRZEŻENIE
Gracz1Statyw[2] = Gracz1Statyw[2].__round__()
Gracz2Statyw[0] = Gracz2Statyw[0] - Gracz1Statyw[2]
if Gracz1Statyw[0] <= 0:
Gracz1Statyw = 0
Gracz1Statyw[1] = Gracz1Statyw[1] - Gracz2Statyw[0]
print(Gracz2pokemon, " zadał", str(Gracz2Statyw[0]), " życia")
if Gracz1Statyw[1] <= 0:
print(Gracz1pokemon, " wyeliminowany!")
Gracz2Staty.clear()
exit(0)
else:
print(Gracz1pokemon, " ma ", str(Gracz1Statyw[1]), " życia")