• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Praca licencjacka pt. "Implementacja platformy do gry w warcaby z profilami oraz rankingami uzytkownikow"

Object Storage Arubacloud
0 głosów
250 wizyt
pytanie zadane 9 listopada 2021 w C# przez dawid628 Początkujący (400 p.)
Cześć, jestem studentem 3 roku informatyki, więc mam do napisania prace licencjacką. Mój temat widzicie wyżej, uproszczając chodzi o stworzenie portalu typu chess.com lub lichess.org, ale polegającego na grze w warcaby.

Kompletnie nie wiem jak sie za to zabrać, nie potrafię sobie tego wywizualizować. Przede wszystkim chciałbym to zrobic w technologii .NET, więc będę używał frameworka .NET Core, którego się od jakiegoś czasu uczę.

Pierwsze pytanie, które mi się nasuwa i najbardziej mnie przeraża dotyczy frontendu. Frontend to zdecydowanie nie jest moja bajka, nie potrafie sobie zaplanowac ani wyobrazić w jaki sposób go zrobię. Przede wszystkim zastanawiam się nad użyciem razora, jednak nie jestem w tym temacie dobrze obeznany. Chodzi mi głównie o wykonanie warcabów, plansza i poruszanie się pionów, bo reszta to zwykły html i css. Czy używając Razor wystarczy mi on do stworzenia animacji przesuwania pionów bez odświeżenia strony? Czy i tak będę musiał wykorzystać Javascript? Jeśli tak to czy ktoś może wyjaśnić jak to mniej więcej będzie wygladalo? Mam na mysli bardziej uspokojenie mnie, ze to nie bedzie tragedia i to same podstawy (oczywiscie jesli tak jest). No i tu tez nasuwa się pytanie ile bede w stanie zrobic w html, css / razor, a jakich rzeczy zdecydowanie nie zrobię bez użycia javascript?