• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Praca inżynierska - AiR, programowanie

Object Storage Arubacloud
0 głosów
423 wizyt
pytanie zadane 29 października 2021 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez Hexaloppe Nowicjusz (120 p.)
Dzień dobry!

Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad tematem swojej pracy inżynierskiej. Jestem na II roku AiR, lecz chciałabym się wstępnie zorientować w temacie. Na studiach miałam takie języki jak Python, C, C++ I Matlab, a także zapoznałam się z gitem i HTML/CSS. Myślę o jakimś temacie, który będzie związany z programowaniem lub analizą danych, gdyż najsilniej czuję się właśnie w tym. Dlatego też zwracam się o pomoc i byłabym wdzięczna, gdyby ktoś mógł opisać swoje doświadczenia i ogólnie, jak mógłby wyglądać temat pracy właśnie na tym kierunku. Niestety, na razie jestem dość zielona w temacie, dlatego szukam jakiegoś punktu zaczepienia, jak mogę pogodzić te dwie dziedziny.

Z góry dziękuję za każdą odpowiedź ^^

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 29 października 2021 przez J0ker Pasjonat (15,400 p.)
Nie znam się na automatyce i robotyce a i programista ze mnie słaby (dobrze się "orientuję" w programowaniu ale słabo programuję sam), ale przede wszystkim żeby napisać pracę musisz znaleźć naukowca który podejmie się bycia opiekunem takiej pracy. Najlepiej napisz maile do kilku doktorów i profesorów którzy zajmują się czymś fajnym, opisz czym ty się interesujesz i na czym się znasz i spytaj czy miałby ciekawą propozycję. Git jest do pracy drużynowej, HTML i CSS bezużyteczne (z Twojego punktu widzenia), skup się na Pythonie, C, C++ i Matlabie. Mogą być też z innych wydziałów Twojej uczelni albo innych uczelni albo Polskiej Akademii Nauk, nie muszą być tylko z Twojego wydziału.
0 głosów
odpowiedź 29 października 2021 przez edutomek Dyskutant (8,380 p.)