• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wtyczka WidevineCdm, kodeki, Ipla TV

0 głosów
307 wizyt
pytanie zadane 20 marca 2021 w Sieci komputerowe, internet przez Połet Nowicjusz (120 p.)
edycja 20 marca 2021 przez Połet
Nawet nie wiem czy to odpowiedni dział.

Dzień dobry,

od niedawna mam problem z odtwarzaniem filmów i transmisji na serwisie Ipla TV. Pół roku temu wszystko działało dobrze i płynnie. Zależy mi na tym ponieważ jest to jedyna platforma prowadząca transmisje które mnie interesują.

Nie znam się więc napisze wszystko co mogłoby mieć wpływ na usterkę.

Posiadam raczej leciwy komputer z systemem Win7. Rozruch komputera trwa czasem około 3 minut lub dłużej. Wyczytałem, że jest na to półśrodek w postaci powyłączania usług i programów przy rozruchu po wpisaniu w wyszukiwarce MSCONFIG. Poodznaczałem, oczywiście na czuja.

Posiadam dwie przeglądarki główną Operę z AdBlockami oraz FireFoxa do Ipli bez adblocków. Kilka dni temu chcąc ponownie skorzystać z serwisu Ipla wyskoczyły mi dwa Komunikaty. W oknie odtwarzania o błędzie 1210 Video_element_error i na pasku powiadomień o awarii wtyczki WidevineCdm. Ostatnia i aktualna aktualizacja z 04.2020. Ponowne zainstalowanie Firefoxa nic nie dało.

Pobrałem Google Chrome, który po uruchomieniu filmu w serwisie kilka razy z rzędu zawiesił mi komputer. To samo dzieje się po wyłączeniu AdBlocka w Operze.

Wiem, że problem jest albo laicki albo upierdliwy jak to z doradzaniem gamoniowi na odległość w tak zawiłych sprawach jest. Jednak jeśli ktos znalazł by chwilę na pomoc uratowałby mój mały świat.

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 533 wizyt
pytanie zadane 9 maja 2015 w HTML i CSS przez Shiro Stary wyjadacz (10,300 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 193 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 1,140 wizyt

93,743 zapytań

142,680 odpowiedzi