var can = document.getElementById("canvas");
var ctx = can.getContext('2d');
var photo = new Image();
photo.src = "ziemia.png"
var platforms = [];
platforms[0] = new platform(0,500, 750, 80);
platforms[1] = new platform(730,500, 750, 80);
platforms[2] = new platform(100,500, 100, 40);
platforms[3] = new platform(0,500, 100, 40);
function platform(px,py,pszer,pwys)
{
this.x = px;
this.y = py;
this.szer = pszer;
this.wys = pwys;
}
function drawThePlatforms()
{
for (var i = 0; i<platforms.length; i++)
{
ctx.drawImage(photo,platforms[i].x,platforms[i].y,platforms[i].szer,platforms[i].wys);
}
}
function draw()
{
ctx.clerRect(0,0,can.width, can.height);
drawThePlatforms();
}
setInterval("draw",10);
Przeglądarka zaznacza drugą linię jako błąd. Z góry dziękuję za pomoc.