Dzień dobry ,muszę zaprogramować w przeglądarce tak ,aby klocek poruszał się za pomocą strzałek oraz dodać jakieś jpg.Używając programu xampp połączyłem się z plikiem głownym(klocek który się nie rusza) ,następnie za pomocą programu brackets próbuje zrobić tak ,by klocek poruszał się za pomocą strzałek .Niestety nic nie działa ,tutaj kod:
<script src="js/three.min.js"></script>
<script>
var WIDTH = window.innerWidth;
var HEIGHT = window.innerHeight;
var but_l=false,but_r=false
document.addEventListener('keydown',onDocumentKeyDown,false);
document.addEventListener('keyup',onDocumentKeyUp,false);
function onDocumentKeyDown(event){
event = event || window.event;
var keycode = event.keyCode;
switch(keycode){
case 37 : console.log("left down" );but_l=true;break;
case 38 : console.log("up down" );but_up=true;break;
case 39 : console.log("right down");but_r=true;break;
case 40 : console.log("down down" );but_down=true;break;
}
}
function onDocumentKeyUp(event){
event = event || window.event;
var keycode = event.keyCode;
switch(keycode){
case 37 : console.log("left up" );but_l=false;break;
case 38 : console.log("up up" );but_up=false;break;
case 39 : console.log("right up");but_r=false;break;
case 40 : console.log("down up" );but_down=false;break;
}
}
var renderer = new THREE.WebGLRenderer({antialias:true});
renderer.setSize(WIDTH, HEIGHT);
renderer.setClearColor(0xDDDDDD, 1);
document.body.appendChild(renderer.domElement);
var scene = new THREE.Scene();
var camera = new THREE.PerspectiveCamera(50, WIDTH/HEIGHT, 0.1, 10000);
camera.position.z = 50;
scene.add(camera);
var vx=0, v=0.01, vy=6
var boxGeometry = new THREE.BoxGeometry(10, 10, 10);
var phongMaterial = new THREE.MeshPhongMaterial({color: 0xFF0000});
var cube = new THREE.Mesh(boxGeometry, phongMaterial);
cube.position.x = -25;
cube.rotation.set(0.4, 0.2, 0);
scene.add(cube);
var light = new THREE.PointLight(0xFFFFFF);
light.position.set(-10, 15, 50);
scene.add(light);
var Texture = new THREE.TextureLoader().load(
"images/road1.jpg" );
Texture.wrapS = THREE.RepeatWrapping;
Texture.wrapT = THREE.RepeatWrapping;
Texture.repeat.set( 1, 5 );
Czy mógłby ktoś podpowiedzieć co należy zmienić?