Dzień dobry
uczę się unity i robię prostą grę rpg i jestem na etapie gdzie dodaje przedmiot do ekwipunku gracza.
muszę zmienić puste miejsce w ekwipunku na jakiś przedmiot problem banalny ale nie umiem go przezwyciężyć wiec postanowiłem się zapytać co robię źle.
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
public class eq : MonoBehaviour
{
///// UnityEngine.UI.Image image;
/// w poradnikach pisało żeby do zmiany obrazka użyć tego czegoś linijkę wyżej ale
/// też mi nie wychodziło.
public SpriteRenderer s; // tu jest przypisany image od miejsca w ekwipunku
public Sprite[] karta; // tu są wszystkie grafiki przedmiotów
public int id_dostawanie_karty; // tu jest id przedmiotu
public void dostawanie()
{
//tutaj gracz dostaje karte o podanym id
id_dostawanie_karty = FindObjectOfType<menager2scena>().id_card;
// a tu miał się zmieniać Sprite
s.sprite = karta[id_dostawanie_karty];
}
}
jak chodzi o unity to sprite się zmieniał w komponencie Sprite renderer ale nie wpływało to na to co widzi gracz