Witam, chciałbym się dowiedzieć pewnej rzeczy. Mam obiekt Player oraz obiekt 1 i obiekt 2. Chciałbym wykonać osobne akcje dla kolizji na lini player-obiekt 1 i player- obiekt 2. Najprościej mówiąc jeśli player zderzy się z obiektem1 wykonaj skrypt1, jeśli player zderzy się z obiektem2 wykonaj skrypt2. Zależy mi na tym, aby skrypt wykonujący obie akcje był przypięty do playera a nie do poszczególnych obiektów. Struktura jaką chciałbym uzyskać to :
class Player : MonoBehaviour{
private void OnTriggerEnter2D(Collider2D collision)
{
if(zderzenie nastąpiło z obiektem 1 ){
skrypt 1
}else if(zderzenie nastąpiło z obiektem 2){
skrypt2
}
}
}
Wiem, że trochę dużo czytania, ale niezbyt wiedziałem jak mój problem dobrze ubrać w słowa ;P Mam nadzieję, że po tej epopei każdy zrozumie o co mi chodzi. Pozdrawiam