• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Informatyka na Politechnice

Object Storage Arubacloud
+5 głosów
3,625 wizyt
pytanie zadane 8 kwietnia 2015 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez qvo Obywatel (1,670 p.)
otagowane ponownie 9 kwietnia 2015 przez Mirosław Zelent
Jaka jest różnica między informatyką na politechnice a informatyką na zwykłej uczelni?

6 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 9 kwietnia 2015 przez bossik21 Mądrala (5,750 p.)
Studiuję informatykę na 3cim roku na Politechnice Białostockiej.

Powiem Ci tak, jeżeli sam masz ambicje i chęć samorozwoju to studia same w sobie nie są wyznacznikiem poziomu. Im mniejsze wymagania tym więcej masz czasu dla siebie i więcej możesz go poświęcić na rozwój własnych projektów, ale mniej też się nauczysz z samych studiów...tj mniej z nich dostaniesz. Im wyższy poziom, na politechnice jest dosyć wysoki, ale bez strasznej spiny dasz radę,  tym masz czasami mniej czasu na wlasne projekty.

Chociaż oszukuję się i Ciebie... i tu i tu będziesz miał ogrom czasu dla siebie. Brałbym politechnikę  na Twoim miejscu, za dużo złych opinii o innych uczelniach się słyszy.
komentarz 9 kwietnia 2015 przez RegularLemon Stary wyjadacz (12,280 p.)
W pełni się zgadzam. Lepiej wybrać Politechnikę. :)
+1 głos
odpowiedź 8 kwietnia 2015 przez Piotr Różański Obywatel (1,010 p.)