Witam. Mam problem ze skryptem. Polega on na poruszaniu postacią w grze. Po dotknięciu odpowiedniego miejsca gracz nie powinien polecieć wyżej lub niżej. Wszystko działa oprócz części odpowiadającej za brak możliwości polecenia niżej. Gdy gracz dotknie linii -5 zamiast odbić się od niej "przykleja" się do niej.
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class Gracz : MonoBehaviour
{
public float szybkosc;
public float wysokoscSkoku;
Rigidbody graczRB;
private void Start()
{
graczRB = GetComponent<Rigidbody>();
}
private void Update()
{
graczRB.velocity = new Vector3(szybkosc, graczRB.velocity.y, graczRB.velocity.z);
if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Space))
{
graczRB.velocity = new Vector3(graczRB.velocity.x, graczRB.velocity.y + wysokoscSkoku, graczRB.velocity.z);
}
if (transform.position.y > 5)
{
transform.position = new Vector3(transform.position.x, 5, transform.position.z);
graczRB.velocity = new Vector3(graczRB.velocity.x, 0, 0);
}
else if(transform.position.y < -5)
{
transform.position = new Vector3(transform.position.x, -5, transform.position.z);
graczRB.velocity = new Vector3(graczRB.velocity.x, 0, 0);
}
}
}