• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Hosting wordpress dla małej firmy

Object Storage Arubacloud
0 głosów
333 wizyt
pytanie zadane 23 grudnia 2020 w Sieci komputerowe, internet przez Boryys Nowicjusz (210 p.)
Cześć,

Tworzę stronę internetową dla małej firmy mojego ojca jako powiedzmy moje pierwsze doświadczenie ze zleceniami na strony internetowe :D Strona to m.in. 6 podstron, formularz kontaktowy i kilkanaście zdjęć. Napisałem całą stronę i mój plan jest taki by na hostingu zainstalować wordpressa, a następnie przerobić go na headless cms'a.

Aktualnie podobają mi się oferty od hostinger.pl, ale jestem zielony jeśli o to chodzi i mam kilka pytań. Czy hostinger.pl jest dobrą propozycją dla takich stron. Jeżeli tak to która oferta jest lepsza: zwykły hosting czy hosting wordpress.

Trochę się rozpisałem, ale jest to dla mnie dość ważne. Z góry dzięki!
komentarz 23 grudnia 2020 przez JakSky Stary wyjadacz (14,770 p.)
Polrcam unikać hostinger'a jak ognia. Najgorsza firma hostingowa jaką znam. Do wyboru masz całą mase firm np. home.pl, godaddy czy hostgator.
komentarz 23 grudnia 2020 przez Boryys Nowicjusz (210 p.)
Dzięki za opinie, chociaż mógłbyś rozwinąć w czym tkwi problem? Czytałem opinie na temat hostingera i większa część jest pozytywna, więc jestem ciekawy.
komentarz 24 grudnia 2020 przez JakSky Stary wyjadacz (14,770 p.)
Beznadziejny support :) Nie wiem jak teraz, ale kiedyś firma była zarejestrowana na Cyprze z tego co pamiętam. To też duża wada.

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 23 grudnia 2020 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)
Ja polecam h88 (linuxpl) albo mydevil. Mają super support, a podstawowy pakiet spokojnie znajdziesz do 200zl rocznie wiec jak to dla realnej firmy to raczej nie problem.
komentarz 23 grudnia 2020 przez rafu007 Stary wyjadacz (12,560 p.)
W Thecamels najmniejsze pakiety zaczynają od 80zł netto.