• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Problem z pamięcią w komputerze stacjonarnym

Object Storage Arubacloud
0 głosów
118 wizyt
pytanie zadane 17 grudnia 2020 w Sprzęt komputerowy przez Avere Nowicjusz (120 p.)
Witam. Mam taki problem. W maju kupiłem nowy komputer. Wszystko działa jak należy tylko jest jeden minus. Komputer służy głównie do zabawy - pograć w jakąś fajną gierkę itp. Do tej pory grałem w cs:go. Teraz naszła mnie ochota na jakąś większą grę jednak patrzę że pamięć mojego komputera to +-200gb. W starym komputerze miałem 1tb więc w sumie nawet nie patrzyłem na to bo myślałem że w tych nowszych komputerach taka pamięć to jest minimum. Jest jakiś sposób żeby tą pamięć zwiększyć? Może mam go odłączony? Nie znam się na tym więc pytam tutaj.

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 17 grudnia 2020 przez niezalogowany
Trzeba kupić większy dysk i wszystko. A przez " Może mam go odłączony?" rozumiem pytanie o to, czy dysk jest odłączony. Jeżeli by był, to byś w ogóle nie miał pamięci w komputerze. No chyba, że masz dwa lub więcej dysków i jest któryś z nich odłączony. Wtedy by trzeba pogrzebać w komputerze i zobaczyć, czy wszystkie dyski są popodłączane.
0 głosów
odpowiedź 17 grudnia 2020 przez Osse Dyskutant (8,070 p.)
A próbowałeś oczyszczania dysku ? Jeśli nie wiesz jak to zrobić tu masz instrukcję https://support.microsoft.com/pl-pl/windows/oczyszczanie-dysku-w-systemie-windows-10-8a96ff42-5751-39ad-23d6-434b4d5b9a68 , ta akurat jest do windows10, ale wcześniejsze wersje windowsa też mają tę funkcję.
0 głosów
odpowiedź 18 grudnia 2020 przez parisplatynov_pl Nowicjusz (170 p.)
morze to być problem z kurzem bo ja też grałem w csgo na zakurzonym laptopie i miałem 40 fps a jak go wyczysiłem to miałem nagle jakoś150 fpsów i pamięć też się zwiększyła.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 77 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 128 wizyt