Zbliżają się (pozorowane na polskim rynku) wyprzedaże, więc można łatwo dać się ponieść emocjom i się nabrać. A już na pewno można się nabrać, jak nie ma dostępu do pełnej informacji o polityce sklepu względem klientów. O tej polityce- już po sprzedaży.
Zatem moje 5gr w temacie, co do zakupów na Morele.net:
Zapłaciłem za montaż komponentów, i obecnie nie jestem w stanie przeprowadzić prostego zabiegu zainstalowania dodatkowego dysku bez zrywania tego montażu.
1) Sklep twierdzi ze to moja wina ze nie poinformowałem o potrzebie rozbudowy o dysk.
2) Sklep twierdzi że ich własny opis obudowy na stronie, jest opinią klientów!; nie mają do niej dostępu ;D- i trudno im się odnieść do faktów! Sic! (chociaż nawet wysłałem bezpośredni link do strony ze sprzedawaną obudową)
Jest tam napisane że w obudowie jest miejsce na:
Wnęki wewnętrzne 2.5 cala- 4
Wnęki wewnętrzne 3.5 cala- 2
(teoretycznie aż 40 TB na dane)
3) Bezsensowna argumentacja Sklepu Morele.net zrzucająca winę na klienta, i ignorowanie zapytań klienta. Kompletnie nie odnoszą się do niewygodnych zapytań i ignorują przytaczane fakty.
4) Polityka sprzedaży jest prosta- Zapłaciłeś?- To ok. A jak masz uwagi i zastrzeżenia?- To sp*aj.
Niepochlebne komentarze produktów które zamieszcza klient- są permanentnie usuwane. Wiec przyszli klienci nie wiedza jak wygląda proces dopominania się o wyjaśnienie niezgodności i ewentualnych problemów z zakupionymi fantami. (2 usunięte recenzje)
Pisze to tutaj, bo mam nadzieje ze ktoś się 2x zastanowi zanim zrobi zakupy na Morele.net oszczędzając 5 zl.
A już firmowego- trefnego montażu ("zgodnie z wewnętrznymi wytycznymi") - zdecydowanie nie polecam.
/udanego Black Friday