Witam. Robię prostą aplikację do rysowania dla dzieci w silniku Godot. Będzie w niej można rysować palcem po ekranie zamalowywać obrazki (kształty-takie jak ubrania, buty, uszy itp.). Udało mi się ogarnąć algorytm do wypełniania pikseli wszystko ładnie działa ale nie wiem jak napisać takie proste narzędzie do rysowania. Zależy mi na tym, aby zamalowywało ono piksele używając właściwości set_pixel(x,y,Color). Z zamalowywaniem pojedynczych pikseli nie ma problemu, ale nie wiem jak to narzędzie ma wyglądać. Np tworzę funkcję która rysuje mi okrąg i go natychmiast zamalowuje w miejscu w którym dotknę ekranu? Drugą zagwozdką jest to, że jak szybko rysuje po ekranie to jest przerwa pomiędzy pikselami i nie wiem jak się tego pozbyć żeby to wyglądało ze jest połączone. Jeżeli ktoś ma jakieś strony z poradnikami nawet w innych językach i innych programach to proszę o podanie dziękuje. Potrzebuję jakiegoś dobrego ogólnika jak to zrobić.