Cześć mam problem z dokończeniem projektu. Moim zadaniem jest stworzenie klasy oraz struktury.
#include<iostream>
#include<string>
#include<random>
#include <cstdlib>
using namespace std;
struct piosenka
{
string tytul;
string autor;
string gatunek;
double czas;
int ocena;
void ocen(piosenka tab[]);
};
class Klient
{
private:
string imie, nazwisko;
int indeks;
public:
int Limit = 2;
void dodaj_piosenke(piosenka* tab, int a);
void wyswietl(piosenka tab);
piosenka tab1[];
};
void Klient::wyswietl(piosenka tab)
{
for (int i = 0; i < sizeof(tab) / sizeof(tab[0]); i++)
cout << tab[i] << endl;
}
void Klient::dodaj_piosenke(piosenka* tab, int a)
{
int n;
cin >> n;
if (n > Limit)
n = Limit;
piosenka *tab1 = new piosenka[n];
for (int i = 0; i < n; i++)
piosenka tab1 = tab[a];
if (n > a)
void uzupelnij(piosenka tab1, n);
}
void piosenka::ocen(piosenka tab[])
{
for (int i = 0; i < 2; i++)
if (tab[i].ocena < 0)
tab[i].ocena = 1;
}
void uzupelnij(piosenka tab, int n)
{
for (int i = 0; i <n ; i++)
{
cout << "wpisz nazwe piosenki: " << " ";
cin >> tab[i].tytul;
cout << "wpisz autora piosenki: " << " ";
cin >> tab[i].autor;
cout << "wpisz gatunek piosenki: " << " ";
cin >> tab[i].gatunek;
cout << "wpisz czas piosenki: " << " ";
cin >> tab[i].czas;
cout << "wpisz ocene piosenki: " << " ";
cin >> tab[i].ocena;
}
}
int main()
{
class klient;
piosenka tab[2];
void uzupelnij(piosenka ,int);
system("pause");
}
void uzupelnij(piosenka tab1, n); właśnie w tej linijce, kompilator mi alarmuje że zmienna ,,n" nie jest nazwą typu
Z góry dziękuje za pomoc