Witam,
codziennie spisuję z konta na Allegro ponad 100 sprzedanych produktów do Excela do formatu:
kolumna 1 - kolumna 2 - kolumna 3 - kolumna 4 - kolumna 5
pozycja w dzisiejszym dniu - nazwa produktu - cena towaru - cena wysyłki - cena łączna.
w jednej zakładce mam cały miesiąc czyli ponad 2000 wierszy, co pod koniec miesiąca staje się uciążliwe po włączeniu programu.
Chciałbym zapytać w jaki sposób mógłbym zautomatyzować swoją pracę, aby nie pisać tego ręcznie. Przyszłościowo chciałbym rozbudować funkcjonalność o podsumowanie z całego dnia/miesiąca, wykres obrotów. Jak się do tego zabrać ? Póki co ogarnąłem podstawy podstaw pythona i nie wiem co dalej, nie mam nikogo kogo mógłbym się poradzić. Jeśli potrzeba mogę uczyć się innego języka, nie śpieszy mi się a chciałbym dostosować program do dokładnie swoich potrzeb. Najlepiej chciałbym mieć przyszłościowo program z takimi tabelami jak Excel, na boku kalendarz i wybierać konkretnie dzień aby nie przewijać po uruchomieniu Excela tylu wierszy.