• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Problem z nagraniem pliku na płytę CD

Object Storage Arubacloud
0 głosów
671 wizyt
pytanie zadane 30 czerwca 2020 w Sprzęt komputerowy przez mb Nowicjusz (120 p.)
Cześć,

mam do Was pytanie a zarazem prośbę. Mam problem z nagraniem pliku na płytę CD-R. Podczas nagrywania wyskakuje błąd: "Dysk nie został pomyślnie nagrany. Sprawdź, czy nagrywarka CD lub DVD ma zainstalowane najnowsze oprogramowanie układowe, i ponów próbę". Dla stacji dysków oraz oprogramowania układowego sterowniki są aktualne, więc nie wiem, gdzie może leżeć problem. Dodam również, że około półtora roku temu zaktualizowałem sobie system z Win 8.1 64bit na Win 10 64 bit i od dłuższego czasu nie używałem nagrywarki. Model mojego laptopa to: MSI GT60 2PC Dominator. Co najlepiej zrobić w takiej sytuacji?

Jeżeli chodzi o takie sprawy to jestem laikiem, więc proszę o wyrozumiałość.

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 30 czerwca 2020 przez F1iper Nowicjusz (140 p.)
Cześć, czy jesteś pewien, że na tej płycie nie ma żadnych danych ? Czy napęd "czyta" płyty ? Jakiego programu do nagrywania używasz ? I czy próbowałeś odinstalować sterowniki, a następnie ponownie je zaciągnąć ?
komentarz 30 czerwca 2020 przez mb Nowicjusz (120 p.)
Płyta jest nowa ze sklepu, więc na pewno nie ma na niej żadnych danych. Napęd normalnie "czyta" płyty, a do nagrywania używam opcji "nagraj na dysk", po której naciśnięciu wyskakuje wyszczególniony w poście błąd. Sterowniki odinstalowałem i zainstalowałem ponownie, ale błąd jest dalej taki sam.
0 głosów
odpowiedź 30 czerwca 2020 przez Nabuchadonozor Gaduła (3,120 p.)
Jaki plik (w jakim formacie) próbujesz nagrać? Przeważnie to jest najczęstszy błąd. Upewnij się, czy plik w tym formacie, w którym próbujesz nagrać, jest obsługiwany w płytach CD-R.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 711 wizyt