using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
public class gra : MonoBehaviour
{
public Text text;
// Start is called before the first frame update
public class Karta
{
public int kolor;
public int wartosc;
string nazwa;
public void Przypisz(int w, int k)
{
int n = w;
kolor = k;
wartosc = w;
if (n < 11)
{
nazwa = n.ToString();
}
else if (n == 11)
{
nazwa = "Dupek";
}
else if (n == 12)
nazwa = "Dama";
else if (n == 13)
nazwa = "Król";
else if (n == 14)
nazwa = "AS";
}
}
public Karta[] karty = new Karta[52];
void Start()
{
int x = 0;
for (int i=2;i<=14 ;i++)
{
for(int y=1;y<=4;y++)
{
karty[x].Przypisz(i,y);
x++;
}
}
text.text = x.ToString();
}
// Update is called once per frame
void Update()
{
}
}
Witam wiem że kod nie perfekcyjny ale mi nie dziala i nie wiem z jakiego powodu a męczę sie już z tym godzine
Błąd w kompilatorze nie wyskakuje a dopiero w unity o tej tresci:NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object gra.Start () (at Assets/karty/gra.cs:54)
Dotyczy on tej linii: karty[x].Przypisz(i,y);
Prosze o pomoc
I z góry dzieki oraz pozdrawiam