• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed OSADNICY / Natknąłem się na mur / PANEL ADMINA

Object Storage Arubacloud
0 głosów
483 wizyt
pytanie zadane 16 kwietnia 2020 w PHP przez spicedagger Użytkownik (530 p.)
zamknięte 20 kwietnia 2020 przez spicedagger

Niestety dotarłem do ściany przerabiając, grę osadnicy próbując dodać panel admina gdzie można aktualizować dane surowców itd. amina  nadałem użytkownikowi adam hasło qwerty, po zalogowaniu tylko jemu wyświetla się odnośnik do Panelu Admina.

Po przejściu do panelu wpisujemy login użytkownika którego dane chcemy zaktualizować i klikamy wybierz

Po wybraniu użytkownika wpisujemy dane które chcemy zaktualizować i klikamy aktualizuj (na razie jedno pole tylko) i się to pole powinno zaktualizować po odświeżeniu nie wiem co źle z robię utknąłem, proszę o wybaczenie jestem początkującym. DODAJE ZAŁĄCZNIK  z Plikami na końcu

MAM NADZIEJĘ ŻE DOBRZE WYJAŚNIŁEM, a pliki rozwieją wątpliwości, było by miło jakby ktoś na to zerknął :)

LINK DO PLIKÓW

 

 

 

 

 
komentarz zamknięcia: najlepsza
komentarz 16 kwietnia 2020 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)

Włącz czasowo wyświetlanie błędów PHP, czyli to:

ini_set("display_errors", 0);

ustaw na 1 (lub tylko usuń jeśli odgórnie w php.ini masz włączone) i sprawdź. Jeśli nadal nic to sprawdź czy MySQL po wykonaniu zapytania zwraca jakiś błąd: https://www.php.net/manual/en/mysqli.error.php lub ustaw aby wszystkie błędy rzucał jako wyjątki: https://www.php.net/manual/en/mysqli-driver.report-mode.php

komentarz 16 kwietnia 2020 przez spicedagger Użytkownik (530 p.)
panie jestem początkującym, ale spróbuje zobaczyć jak piszesz

takie coś wywala:

Undefined variable: database
komentarz 16 kwietnia 2020 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)