• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Problemy ze sterownikami do karty sieciowej i internetem.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
432 wizyt
pytanie zadane 12 kwietnia 2020 w Sieci komputerowe, internet przez Woszczu Nowicjusz (120 p.)
Cześć. Nie znam się na komputerach i proszę was o pomoc. Ostatnio resetowałem komputer do ustawień początkowych. Od tego momentu mam problemy z internetem. Na podstawowych sterownikach do karty sieciowej miałem mniej problemów ale i tak one występowały. Przykładowo w grach i innych aplikacjach korzystających z internetu ping jest wysoki ale znośny o wiele rzadziej występują nagłe duże skoki przez tydzień zdarzyło mi się tylko raz ale ping wyniósł około 6000 pingu. Prędkość pobierania nie wynosiła 1 mb/s. Po pobraniu nowszych sterowników Mój komputer co jakiś czas sam rozłącza się z siecią ping jest bardzo duży w okolicach kilku tysięcy prędkość pobierania jest dobra około 30 mb/s ale po dłuższym czasie ta wartość zmienia się do 50 kb/s. Nie jest to problem związany z dostawcą internetu gdyż problemy mam tylko na komputerze. Na koniec dodam nie wiem czy to istotne. Resetując komputer nie mogłem zresetować go w ustawieniach dopiero kopiując system operacyjny na pendrive i odpalając komputer wciskając f2. Nie znam się na tym a pomagał mi znajomy który nie miałżadnych problemów z powyżej wymienionych. Z góry dzięki za pomoc.:)
komentarz 12 kwietnia 2020 przez sevenshow Początkujący (360 p.)

Mógłbyś podać model karty siecowej i system operacyjny ?smiley

komentarz 12 kwietnia 2020 przez Woszczu Nowicjusz (120 p.)
system operacyjny to window 10 home a model karty sieciowej to chyba: Broadcom 802. 11n Network Adapter  Nie wiem czy to jest to nie znam się.

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 12 kwietnia 2020 przez jaca121212 Nałogowiec (40,760 p.)