• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

poprawa kodu programu , metoda to string

Object Storage Arubacloud
0 głosów
522 wizyt
pytanie zadane 26 marca 2020 w Java przez mn130496 Gaduła (3,530 p.)

Witam

jestem studentem drugiego roku informatyki i ostatnio na zajęciach z języka Java dostałem takie zadanie:

Napisz klasę Space2d , przechowującą informację o dwóch punktach x i y (dwie wartości x i y typu double w klasie)..Napisz:

-konstruktor domyślny zerujący wartości punktów 

-konstruktor przypisujący wartości punktów

--metody nadające i zwracające wartości punktów

-metodę wyświetlającą wartości punktów

-metodę obliczającą odległość między dwoma punktami .

Witam

jestem studentem drugiego roku informatyki i ostatnio na zajęciach z języka Java dostałem takie zadanie:

Napisz klasę Space2d , przechowującą informację o dwóch punktach x i y (dwie wartości x i y typu double w klasie)..Napisz:

-konstruktor domyślny zerujący wartości punktów 

-konstruktor przypisujący wartości punktów

--metody nadające i zwracające wartości punktów

-metodę wyświetlającą wartości punktów

-metodę obliczającą odległość między dwoma punktami .

Witam

jestem studentem drugiego roku informatyki i ostatnio na zajęciach z języka Java dostałem takie zadanie:

Napisz klasę Space2d , przechowującą informację o dwóch punktach x i y (dwie wartości x i y typu double w klasie)..Napisz:

-konstruktor domyślny zerujący wartości punktów 

-konstruktor przypisujący wartości punktów

--metody nadające i zwracające wartości punktów

-metodę wyświetlającą wartości punktów

-metodę obliczającą odległość między dwoma punktami .

Witam

jestem studentem drugiego roku informatyki i ostatnio na zajęciach z języka Java dostałem takie zadanie:

Napisz klasę Space2d , przechowującą informację o dwóch punktach x i y (dwie wartości x i y typu double w klasie)..Napisz:

-konstruktor domyślny zerujący wartości punktów 

-konstruktor przypisujący wartości punktów

--metody nadające i zwracające wartości punktów

-metodę wyświetlającą wartości punktów

-metodę obliczającą odległość między dwoma punktami .

Witam

jestem studentem drugiego roku informatyki i ostatnio na zajęciach z języka Java dostałem takie zadanie:

Napisz klasę Space2d , przechowującą informację o dwóch punktach x i y (dwie wartości x i y typu double w klasie)..Napisz:

-konstruktor domyślny zerujący wartości punktów 

-konstruktor przypisujący wartości punktów

--metody nadające i zwracające wartości punktów

-metodę wyświetlającą wartości punktów

-metodę obliczającą odległość między dwoma punktami .

Witam

jestem studentem drugiego roku informatyki i ostatnio na zajęciach z języka Java dostałem takie zadanie:

Napisz klasę Space2d , przechowującą informację o dwóch punktach x i y (dwie wartości x i y typu double w klasie)..Napisz:

-konstruktor domyślny zerujący wartości punktów 

-konstruktor przypisujący wartości punktów

--metody nadające i zwracające wartości punktów

-metodę wyświetlającą wartości punktów

-metodę obliczającą odległość między dwoma punktami .

Witam

jestem studentem drugiego roku informatyki i ostatnio na zajęciach z języka Java dostałem takie zadanie:

Napisz klasę Space2d , przechowującą informację o dwóch punktach x i y (dwie wartości x i y typu double w klasie)..Napisz:

-konstruktor domyślny zerujący wartości punktów 

-konstruktor przypisujący wartości punktów

--metody nadające i zwracające wartości punktów

-metodę wyświetlającą wartości punktów

-metodę obliczającą odległość między dwoma punktami .

Witam

jestem studentem drugiego roku informatyki i ostatnio na zajęciach z języka Java dostałem takie zadanie:

Napisz klasę Space2d , przechowującą informację o dwóch punktach x i y (dwie wartości x i y typu double w klasie)..Napisz:

-konstruktor domyślny zerujący wartości punktów 

-konstruktor przypisujący wartości punktów

--metody nadające i zwracające wartości punktów

-metodę wyświetlającą wartości punktów

-metodę obliczającą odległość między dwoma punktami .

Witam

jestem studentem drugiego roku informatyki i ostatnio na zajęciach z języka Java dostałem takie zadanie:

Napisz klasę Space2d , przechowującą informację o dwóch punktach x i y (dwie wartości x i y typu double w klasie)..Napisz:

-konstruktor domyślny zerujący wartości punktów 

-konstruktor przypisujący wartości punktów

--metody nadające i zwracające wartości punktów

-metodę wyświetlającą wartości punktów

-metodę obliczającą odległość między dwoma punktami .

Witam

jestem studentem drugiego roku informatyki i ostatnio na zajęciach z języka Java dostałem takie zadanie:

Napisz klasę Space2d , przechowującą informację o dwóch punktach x i y (dwie wartości x i y typu double w klasie)..Napisz:

-konstruktor domyślny zerujący wartości punktów 

-konstruktor przypisujący wartości punktów

--metody nadające i zwracające wartości punktów

-metodę wyświetlającą wartości punktów

-metodę obliczającą odległość między dwoma punktami .

Witam

jestem studentem drugiego roku informatyki i ostatnio na zajęciach z języka Java dostałem takie zadanie:

Napisz klasę Space2d , przechowującą informację o dwóch punktach x i y (dwie wartości x i y typu double w klasie)..Napisz:

-konstruktor domyślny zerujący wartości punktów 

-konstruktor przypisujący wartości punktów

--metody nadające i zwracające wartości punktów

-metodę wyświetlającą wartości punktów

-metodę obliczającą odległość między dwoma punktami .

Witam

jestem studentem drugiego roku informatyki i ostatnio na zajęciach z języka Java dostałem takie zadanie:

Napisz klasę Space2d , przechowującą informację o dwóch punktach x i y (dwie wartości x i y typu double w klasie)..Napisz:

-konstruktor domyślny zerujący wartości punktów 

-konstruktor przypisujący wartości punktów

--metody nadające i zwracające wartości punktów

-metodę wyświetlającą wartości punktów

-metodę obliczającą odległość między dwoma punktami

-metodę obliczającą odległość punktu od punktu (0 , 0 )

-metodę to String

-metodę obliczającą obwód trójkąta powstałego z trzech punktów

-metodę obliczającą pole trójkąta powstałego z trzech punktów ( wzór herona)

2.Napisz klasę Space 3d , dziedziczącą po klasie Space 2d , przechowującą informacje o punkcie z

( klasa dziedziczy x i y z klasy Space 2d oraz posiada wartość z typu double ). Napisz

-konstruktor domyślny zerujący wartości punktów 

-konstruktor przypisujący wartości punktów

--metody nadające i zwracające wartości punktów

-metodę wyświetlającą wartości punktów

-metodę obliczającą odległość między dwoma punktami

-metodę obliczającą odległość punktu od punktu (0 , 0 , 0)

-metodę to String

-metodę obliczającą obwód trójkąta powstałego z trzech punktów

-metodę obliczającą pole trójkąta powstałego z trzech punktów ( wzór Herona)

Napisałem do tej pory taki kod :

package Instrukcja02;
public class Space2D {
    private double x;
    private double y;

    Space2D(){ // konstrultor domyślny
        x = 0;
        y = 0;
        System.out.println("Wywołano konstruktor domyślny klasy Space 2d: ");
        System.out.println("Wartość punktu x: " +x);
        System.out.println("Wartość punktu y: "+x);
    }
    Space2D ( double x , double y ) { // KONSTRUKTOR PRZYPISUJĄCY WARTOŚCI PUNKTOM
        this.x = x;
        this.y = y;
    }
    public void setX(double x){
        this.x = x;
    }
    public double getX(){
        return x;
    }
    public void setY(double y) {
        this.y = y;
    }
    public double getY() {
        return y;
    }
    public void wypisz(){
        System.out.println("Wartość punktu x: " +getX());
        System.out.println("Wartość punktu y: " +getY());
    }
    //metoda obliczająca odległość między dwoma punktami
    public double odleglosc2d(Space2D a , Space2D b) {
        double odleglosc = Math.sqrt(Math.pow(b.x - a.x , 2) + (Math.pow(b.y - a.y , 2)));
        odleglosc *= 100;
        odleglosc = Math.round(odleglosc);
        odleglosc /= 100;
        return odleglosc;
    }
    //metoda obliczająca odległość punktu od punktu (0,0)
    public double odleglosc2d_od_punktu00(Space2D a , Space2D b) {
        b.x = 0;
        b.y = 0;
        double odleglosc2 = Math.sqrt(Math.pow(b.x - a.x , 2) + (Math.pow(b.y - a.y , 2)));
        odleglosc2 *= 100;
        odleglosc2 = Math.round(odleglosc2);
        odleglosc2 /= 100;
        return odleglosc2;
    }
    //metoda obliczająca obwód trójkąta
    public double obwód2 (Space2D a , Space2D b , Space2D c) {
        double odległośćAB = a.odleglosc2d(a , b);
        double odległośćAC = a.odleglosc2d(a , c);
        double odległośćBC = b.odleglosc2d(b , c);
        double obwód = (odległośćAB + odległośćAC + odległośćBC);
        return obwód;
    }
    // metoda obliczająca pole trójkąta
    public double pole2 (Space2D a , Space2D b , Space2D c){
        double odległośćAB = a.odleglosc2d(a , b);
        double odległośćAC = a.odleglosc2d(a , c);
        double odległośćBC = b.odleglosc2d(b , c);
        double p = a.obwód2(a , b , c) / 2;
        double pole = Math.sqrt(p * (p - odległośćAB) * (p - odległośćAC) * (p - odległośćBC));
        pole *= 100;
        pole = Math.round(pole);
        pole /= 100;
        return pole;
    }



}

package Instrukcja02;

public class Space3D extends  Space2D {
    double z;
    Space3D (){
        System.out.println("Wywołano konstruktor domyśny klasy Space 3d");
        super.setX(0);
        super.setY(0);
        z = 0;
    }
    Space3D(double x , double y , double z){
        super(x , y);
        this.z = z;
    }
    public void setZ(double z) {
        this.z = z;
    }
    public double getZ() {
        return z;
    }
    public void wyświetl(Space3D a , Space3D b , Space3D c) {
        System.out.println("Wartość punktu A:\n" +"x: " +a.getX() + "\ny: " + a.getY() + "\nz: " +a.z);
        System.out.println("Wartość punktu B:\n" +"x: " +b.getX() + "\ny: " + b.getY() + "\nz: " +b.z);
        System.out.println("Wartość punktu C:\n" +"x: " +c.getX() + "\ny: " + c.getY() + "\nz: " +c.z);

    }
}

Mam następujące problemy.

- Nie wiem jak stworzyć tom metodę to String ( mógłby mi ktoś wytłumaczyć o co z nią chodzi ?)

-jak obliczyć odległość między punktami o 3 współrzędnych.

Czy ktośmoże mi pomuc w rozwiązaniu tego zadania? z góry dziękuję

pozdrawiam

komentarz 26 marca 2020 przez Pekaz Początkujący (340 p.)
Niestety nie mogę teraz napisać Ci przykładu kodu, jednak jeżeli chodzi o metodę toString() jest to metoda dziedziczona po klasie Object która w założeniu zwraca ciąg znaków składający się w zamyśle z nazwy klasy i wartości pól w nawiasach klamrowych. Odniosę się teraz do książki "Java podstawy wydanie X" Cay S. Horstmanna gdzie metoda to string jest opisana (5.2.4. Metoda toString strona 222) i przykładem jest wywołanie toString() dla klasy Point i wygląda to tak java.awt.Point[x=10,y=20].

Mam nadzieję, że chociaż w małym stopniu pomogłem.

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 1,810 wizyt
pytanie zadane 21 sierpnia 2017 w Java przez karol928 Początkujący (320 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 137 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 242 wizyt

92,576 zapytań

141,426 odpowiedzi

319,652 komentarzy

61,961 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...