Plan od A do Z. To, ze na poczatlu jest cos do dupy to wiadomo. Premiera Cyberpunk 2077 czy jakos tak, tez sie spoznila, powod? Wydawca pracowal nad optymalizacja calej gry i sie do tego otwarcie przyznal, bo po co ma wprowadzac syf na rynek.
Lepiej jest zaplanowac projekt od podstaw, bo wtedy wiesz jakie elementy musisz zrobic, wiesz w jakim punkcie jestes i wiesz co musisz zrobic. Warto tu poczytac moze o roznych modelach tworzenia software (V-Modell, Modell wodospadu, czy jakos tak, modell spiralii), ktore dziela sie na fazy, ktore trzeba rozpisac. Jak juz masz rozpisany projekt, no to wtedy bierzesz sie za pisanie, a jak w miedzy czasie robisz sobke liste ToDo, co dodac zmienic itd, ale ale dopiero gdy masz skonczony prototyp. Nie bez potrzeby sa rozne wersje, MacOS 10.14 nie powstal odrazu, tylko jest to ewolucja od wersji zslozmy 1.0 do 10.14 i to samo powinnienes zrobic ze swoim program, rozwijac go dalej