• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Tablet graficzny dla amatora do 300zł

Object Storage Arubacloud
0 głosów
2,748 wizyt
pytanie zadane 27 stycznia 2020 w Grafika i multimedia przez Michał Wierzbiński Użytkownik (630 p.)
Siemka, szukam jakiegoś tabletu graficznego do 300zł, jestem kompletnym amatorem, najlepiej żeby miał wyświetlacz, ale nie wiem czy w takiej cenie go znajde :D
komentarz 27 stycznia 2020 przez SimiVoid Pasjonat (19,790 p.)
W takiej cenie nie znajdziesz nic z wyświetlaczem. Ja osobiście polecam ci: https://www.x-kom.pl/p/413268-tablet-graficzny-wacom-intuos-pen-s-czarny.html (kosztuje nieco ponad 300 zł). Sam korzystam z takiego samego tylko z BT (droższa wersja). Plus dostajesz licencje na jeden program graficzny (do wyboru).

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 28 stycznia 2020 przez profesorek96 Szeryf (91,420 p.)
edycja 28 stycznia 2020 przez profesorek96
Ja ze swojej strony polecam tylko i wyłącznie firmę WACOM. Rozmiar tabletu zależny jest od rozmiaru monitora na którym zamierzasz pracować, np. rozmiar S tabletów Wacom nie nadaje się dla monitorów większych niż 22 cale.
komentarz 23 maja 2020 przez jonzi Nowicjusz (140 p.)
Bardzo proszę o podpowiedź bo kompletnie się na tym nie znam - a mianowicie kupiłem dla córki tablet WACOM DTU1631 i będzie to jej pierwsza przygoda z tabletem graficznym. Jednak oryginalne pióro nie działa i nie mam pojęcia co mam jej dokupić. Czy musi być pióro WACOM, czy może być inny zamiennik, nie chcę wydawać 500 zł na profesjonalne pióro bo nie wiem czy córka będzie rysować dłużej czy też może jej przejdzie. Cenowo coś do 150 zł , proszę o pomoc. Czy te piórka mogą być innych firm czy musi być tylko WACOM a inne nie będą działać ?
0 głosów
odpowiedź 22 grudnia 2021 przez kulujulu Nowicjusz (140 p.)