• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Dokumentowanie wiedzy

Object Storage Arubacloud
0 głosów
128 wizyt
pytanie zadane 15 stycznia 2020 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez mdkt Nowicjusz (120 p.)
Cześć

Co w Waszej opinii jest lepsze jako dokumentacja wiedzy? Blog, GitHub, YouTube? Może warto połączyć np.GitHuba z YouTubem?

Ogólnie interesuje mnie hacking.

Jestem bardzo początkujący, umiem napisać jakiś prosty program i znam podstawy terminala Ubuntu. Umiem zainstalować Kalego w VMce bez patrzenia na tutoriale na każdym kroku i takie tam podstawowe rzeczy. Pracy mi taka wiedza nie da, ale przynajmniej wiem od czego mam zacząć naukę i gdzie szukać materiałów.

Jak to może być odebrane jeśli ja tak naprawdę nie mam wiedzy a dopiero ją zdobywam? Nagrywanie materiałów na YT czy pisanie bloga nakłada na mnie ogromną odpowiedzialność i to jest dla mnie zrozumiałe - wiem, że to by wymagało ode mnie sprawdzania wielu rzeczy / upewniania się / testowania. To może być fajna przygoda, to jest motywujące. Do tego nie widzę Polskich tutoriali dot.tego co mnie interesuje na YT, jest ich mało lub wgl brak. Linux, Python, walkthrough vulnhubowych VMek, zabawa narzędziami pentesterskimi, itd.

Nie mówię też o wrzucaniu zwykłych tłumaczeń, wiadomo, że będę się opierał o swoje źródła, starał się to poszerzać o dodatkowe testy funkcji. Tworzyć własne narzędzia, na początku w oparciu o czyjeś projekty, ale też testując jakieś inne podejścia.

Po prostu jestem zapasjonowany sprawami technicznymi.

Jak to wygląda z perspektywy innej niż moja? Czy coś takiego może zainteresować w przyszłości rekruterów?

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 15 stycznia 2020 przez Tpk Nałogowiec (40,100 p.)

Myślę, że połączenie YT i GitHub'a może dać fajny efekt - może nawet lepszy niż blog.