• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Praca w web developingu w wieku 18 lat

Object Storage Arubacloud
0 głosów
590 wizyt
pytanie zadane 27 grudnia 2019 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez c00l h34d Użytkownik (570 p.)
zamknięte 27 grudnia 2019 przez c00l h34d

Witajcie!
Jestem 18 letnim uczniem technikum informatycznego i stosunkowo nie dawno rozpocząłem swoją przygodę z programowaniem webowym bo około pół roku temu. Zacząłem od podstawowych poradników dostępnych na kanale Pasja Informatyki, można powiedzieć że rozpaliło to we mnie swego rodzaju pasję do tego tematu. Potem ruszyłem z własnym mini-projektem i szukałem wiedzy w internecie. Czuje się w tym dobrze jednak wiem że wciąż dużo nauki przede mną :D Wciąż jestem uczniem i troszeczkę słabo z czasem ale staram się uczyć w domu jak najwięcej mogę. Myślałem nad poszukaniem jakiegoś zajęcia w tym temacie które pozwoliło by mi choć trochę dorobić i pomóc w nauce. Ale jak z językami? HTML uważam że jest u mnie na dobrym poziomie, JS to wciąż trochę zagadka ale pracuję nad tym, PHP mam trochę przerobione lecz wciąż jest się czego uczyć, CSS jest okej. Frameworków się jeszcze nie tykałem a w sumie to podobno podstawa jeżeli chodzi o pracę w programowaniu webowym. Moje postępy możecie sprawdzić tutaj -> Strona. Z góry dziękuje za każdą odpowiedź czy było by to słodzenie, krytyka, hejt. Opinia to opinia i liczę na to że pomożecie :D
Pozdrawiam c00l h34d ;)

#EDIT: Zdecydowałem że w tej chwili skupie się na szkole i zdobywaniu umiejętności. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi :D

komentarz zamknięcia: Decyzja zapadła
1
komentarz 27 grudnia 2019 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)
Daj sobie spokój z pracą. Tym bardziej, że nie masz na tyle wiedzy i doświadczenia żeby rozpoznać firmę, która nie funkcjonuje za dobrze. Takich niestety nie brakuje.

1 odpowiedź

0 głosów