- Napisać skrypt który wykorzysta dane z tablicy
domek
do narysowania figur na canvasie. Wskazówka: wykorzystać pętle do odczytu danych z tablicy i ich rysowania
- Dodać w definicji poszczególnych obiektów w tablicy
domek
właściwości
color
tak aby później skrypt rysujący mógł każdy element narysować innym kolorem
- Przyciski move left i move right powinny przesuwać narysowany domek o 5px
- Przyciski animate left i animate right powinny uruchamiać animację domku w lewo lub w prawo (może wyjechac poza ekran, nie trzeba odbijać)
Plik js:
var domek = [
{typ: "triangle",p0: {x: 100,y: 100},p1: {x: 150,y: 50},p2: {x: 200,y: 100}},
{typ: "rect",x: 100,y: 100,w: 100,h: 100},
{typ: "rect",x: 120,y: 120,w: 20,h: 20},
{typ: "rect",x: 160,y: 120,w: 20,h: 20},
{typ: "rect",x: 145,y: 160,w: 10,h: 40},
{typ: "circle",x: 150,y: 75,r: 15}
]
var canvas = document.getElementById("canvas");
var ctx = canvas.getContext("2d");
var canvas =
function draw() {
}
function move(dx) {
}