Muszę powołać do życia kilka klas i zaimplementować zależności między nimi, meotdy, konstruktory. Potem utworzyć obiekty. Napisałem coś takiego:
class TV{
public:
int cale;
string rozdzielczosc;
string proporcje;
TV(int cale, string rozdzielczosc, string proporcje){
this->cale=cale;
this->rozdzielczosc=rozdzielczosc;
this->proporcje=proporcje;
}
void wypiszParObrazu(){
cout<<"Telewizor ma "<<cale<<" cali. Rozdzielczosc "<<rozdzielczosc<<" oraz proporcje "<<proporcje<<".\n";
}
};
...
class pokoj{
public:
TV *telewizor;
szafa *szafka;
kanapa *sofa;
};
...
class dom{
public:
kuchnia *kuchnia1;
pokoj *pokoj1;
lazienka *lazienka1;
};
...
int main()
{
dom *mieszkanie = new dom;
mieszkanie->pokoj1->telewizor->wypiszParObrazu();
delete mieszkanie;
return 0;
}
Problem polega na tym, że wypisuje mi adresy. Próbowałem też przypisać parametry jawnie w konstruktorze. Gdzie popełniam błąd? Jak przypisać atrybuty obiektu z poziomu maina?