• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Gamedev czy powinienem użyć JWT?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
283 wizyt
pytanie zadane 24 października 2019 w PHP przez GameDev newbie Nowicjusz (120 p.)
zmienione kategorie 25 października 2019 przez Comandeer
Cześć !

Na codzień pracuję w springu, i postanowiłem stworzyć w miarę prostą grę just 4fun po godzinach pracy. Korzystam z Unity, PHP i MySQL, zrobiłem już prostą rejestracje i logowanie ale pojawiło się pytanie - czy w game devie też powinienem skorzystać z tokenu JWT do autoryzacji wszelkich operacji użytkownika? Moja gra ma troche elementów z MMO - rynek, walki z innymi itd ( gierka 2D podobna troche do Shakes & Fidget ). Pytanie czy w takich gierkach korzysta się z tokenu JWT? a może w game devie jest jakieś inne rozwiązanie na security? Nie znam się na tym zbytnio, także bardzo proszę o wszelkie rady. Obecnie bez żadnego tokenu czy innego rozwiązania, obawiam się że user może wykraść z kodu path do PHP i wysłać fake form, żeby np zdobyć jakiś itemek.

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 24 października 2019 przez JakSky Stary wyjadacz (14,770 p.)
JWT raczej średnio się nadaje. JWT jest bezstanowy co tylko bardziej utrudnia pracę. Zwykły stadion ID starczy. A jak to gra multiplayer to tym bardziej.
komentarz 24 października 2019 przez Ehlert Ekspert (212,670 p.)

JWT jest bezstanowy co tylko bardziej utrudnia pracę.

Czy mógłbyś to czymś poprzeć?

komentarz 24 października 2019 przez JakSky Stary wyjadacz (14,770 p.)