• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Jak zrobić, aby div wypełnił w poziomie cały ekran?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
928 wizyt
pytanie zadane 2 października 2019 w HTML i CSS przez Lodomir Początkujący (480 p.)

Witam!

Jestem początkującym programistą webowym i mam pewien problem.

Otóż chciałbym stworzyć stopkę na swojej stronie. Chciałem aby zajmowała cały dostępny obszar ekranu w poziomie, oraz przylegała do dołu ekranu. Ale coś poszło nie tak i tworzą się wokół diva który ma być stopką, jakieś marginesy, których w kodzie nie ma. O co chodzi?

Z góry dzięki za pomoc!

Cały kod HTML: https://pastebin.com/dUf4n4pA

5 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 2 października 2019 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)
Po pierwsze to jeśli naprawdę oczekujesz pomocy to pozwól sobie pomóc i wrzuć np. na codepen czy jsbin, a nie wrzucasz jakieś śmieciowe linki do kodu praktycznie RAW...

I druga sprawa to czy w ogóle analizowałeś co faktycznie za style są generowane dla tego elementu? To, że w kodzie czegoś nie widzisz jeszcze nic nie oznacza, są też default css przeglądarki. Zbadaj sobie ten element w konsoli, szczególnie sekcja computed styles i zobacz co tam siedzi.
komentarz 2 października 2019 przez Aisekai Nałogowiec (42,190 p.)
Taki offtop: czy jest możliwość, że defaultowe style przeglądarki będą uwzględniane podczas renderingu widoku stronki, ale nie będą pokazane w dev toolsach?
1
komentarz 2 października 2019 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)
nie, w devtoolsach w computed styles masz ładni pokazane wyliczone style, ba masz nawet info co ewentualnie nadpisało jakie style. Moim zdaniem to jest właśnie podstawowy punkt wyjścia w jakichkolwiek problemach z CSS i rozwiązuje 99,9% problemów.
komentarz 2 października 2019 przez Lodomir Początkujący (480 p.)