Witam,
Programuje sobie grafikę w JavaScript z wykorzystaniem three.js. Mam problem bo w kodzie nie pokazuje mi żadnych błędów niby wszystko jest ok, po prostu nie pokazuje mi żadnych animacji, jak uruchomię plik to widać tylko tytuł projektu w lewym górnym rogu i nie ma tam żadnych z animacji nic. Dodam że WebGL mam włączone w przeglądarce i obsługę wtyczek.
Nie wiem co może być nie tak, przeglądam ten kod i nie mogę znaleźć rozwiązania, z góry dzięki za pomoc.
Załączam też kod.
<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<tittle>projekt_Zaliczenie</tittle>
<style>
body {margin: 0;}
canvas {width: 100%; height: 100%;};
</style>
</head>
<body onload="runWebGL()">
<script src="js/three.js"></script>
<script>
var scene = new THREE.Scene( );
var camera = new THREE.PerspectiveCamera( 75, window.innerWidth / window.innerHeight, 0.1 , 1000 );
var renderer = new THREE.WebGLRenderer( );
renderer.setsize( window.innerWidth, window.innerHeight);
document.body.appendChild( renderer.domElement );
// create the shape
var geometry = new THREE.BoxGeometry( 1,1,1);
// create a material, colour or image texture
var material = new THREE.MeshBasicMaterial( { color:0xFFFFFF, wireframe: false} );
var cube = new THREE.Mesh( geometry, material );
scene.add ( cube );
camera.postion.z = 3;
// game logic
var update = function ( )
{
};
// draw scene
var render = function ( )
{
renderer.render(scene, camera);
};
// run game loop (update, render,repeat)
var GameLoop = function( )
{
requestAnimationFrame( GameLoop);
update ( );
render( );
};
GameLoop( );
</script>
</body>
</html>