1. Nazwy po angielsku! Sory ale pisanie kodu po polsku nie ma wiekszego sensu... nawet jak nie umiesz dobrze nagielskiego to czas sie go zaczac uczyc a przy dzisiejszych narzedziach do tlumaczenia pisanie kodu po angielsku nie powinno byc problemem
2. Nazwewnictwo - Klasy powinieneś pisać z wielkiej litery
public PrzyciskiSterowanie(plansza plansza){
this.plansza=plansza;
odkryte=0;
}
zmienne ktore mowia czego dotycza
Object z=e.getSource();
3. Unikaj takich zagniezdzonych ifow + forow... podziel ten fragment na klasy :
for(int i=0;i<plansza.a.m;i++){
for(int j=0;j<plansza.a.n;j++){
if(z==plansza.przyciski[i][j]){
plansza.przyciski[i][j].setIcon(null);
if(plansza.a.tab[i][j].wartosc==9){
ImageIcon ikona=new ImageIcon("mina.JPG");
plansza.przyciski[i][j].setIcon(ikona);
plansza.koniecGry();
}
else if(plansza.a.tab[i][j].wartosc==0)plansza.ods_zer(i,j);
else{
plansza.przyciski[i][j].setText(Integer.toString(plansza.a.tab[i][j].wartosc));
plansza.a.tab[i][j].czyOdsloniety=true;
plansza.przyciski[i][j].setEnabled(false);
odkryte++;}
if(odkryte==(plansza.a.m*plansza.a.n)-plansza.a.bomby)System.out.println("suckes");
}
}
}