Witam jestem tutaj nowy i chciałbym zadać pytanie związane z pętlą for. W mojej grze zastosowałem pętle for aby, zobrazować odliczanie do wyłączenia gry. Ale natrafiłem na problem związany z niespełnieniem funkcji która, ma informować program aby wyczyścił wszystko na ekranie gdy odliczanie dojdzie do 5 s. Aby to zrobić zastosowałem ,system ("cls");, ale, ten zamiast wyczyścić ekran gdy odliczanie dojdzie do 5 s usunął wszystko na ekranie gdy odliczanie doszło do 1 s.
cout<< "Czy chcesz wlonczyc symulator i grac?"<<endl;
cout<<"Odpowiedz TAK lub NIE ponizej."<<endl;
cout<<"1.";
cin>>odp ;
if((odp=="TAK")||(odp=="Tak")||(odp=="tak"))
{
cout<<"Wysmienicie zatem rozgrywka rozpocznie sie za:";
}
if((odp== "NIE")||(odp=="Nie")||(odp=="nie"))
{
cout<<"Wyjscie z menu za: ";
for(int i=1;i<=5;i=i+1)
{
Sleep(1000);
system("cls");
cout<<i<<endl;
Proszę o szybką poradę ;D