• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Jak zaprogramowac/oskryptowac przycisk zeby np. z sceny 1 przeniosl do sceny 2 (UNITY3D)

Object Storage Arubacloud
0 głosów
456 wizyt
pytanie zadane 22 lipca 2019 w C# przez Wojtek Kaźmierczak Użytkownik (530 p.)
zamknięte 27 lipca 2019 przez Wojtek Kaźmierczak

Tak jak w temacie kod zrodlowy mam w VS 2017 Community lecz widzialem film (autor robil wszystko w VS 2015 community i starszej wersji UNITY) i jak robie to co on to mi nie dziala! w konsoli na unity blad a w kodzie 0 bledow!

o to kod:

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.SceneManagement;

public class MenuGlowne : MonoBehaviour
{
    // Start is called before the first frame update
    void Start() 
    {
        
    }

    // Update is called once per frame
    public void Update()
    {
        // voidy do guzikow //
#pragma warning disable CS8321 // Funkcja lokalna jest zadeklarowana, ale nie jest nigdy używana
#pragma warning disable CS0168 // Zmienna jest zadeklarowana, ale nie jest nigdy używana
     void BtnGraj () ;
#pragma warning restore CS0168 // Zmienna jest zadeklarowana, ale nie jest nigdy używana
#pragma warning restore CS8321 // Funkcja lokalna jest zadeklarowana, ale nie jest nigdy używana
        SceneManager.LoadScene(1);

jak tkos pomoze bede wdzieczny :D!

komentarz zamknięcia: Problem odnaleziony

2 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 24 lipca 2019 przez Symi Bywalec (2,340 p.)
wybrane 27 lipca 2019 przez Wojtek Kaźmierczak
 
Najlepsza

Przypisales skrypt w unity do menu, a potem metodę BtnGraj() do przycisku? 

public void Update() jest niepotrzebny.

Tak powinna wygladac metoda:

public void BtnGraj()
{
     SceneManager.LoadScene(1);
}

Wyrzuc niepotrzebne voidy Start, Update...

Przypisz skrypt do swojego UI w unity, potem przypisz poprostu metode BtnGraj(); do przycisku.

komentarz 27 lipca 2019 przez Wojtek Kaźmierczak Użytkownik (530 p.)
Dzięki al

e na YT znalazłem szybciej a tej strony znaleźć nie mogłem ale dzięki może komuś innemu się przyda :D
0 głosów
odpowiedź 24 lipca 2019 przez pulson666 Stary wyjadacz (12,560 p.)
Może tutaj jest rozwiązanie?

#pragma warning disable CS8321 // Funkcja lokalna jest zadeklarowana, ale nie jest nigdy używana

#pragma warning disable CS0168 // Zmienna jest zadeklarowana, ale nie jest nigdy używana

 

Twój kod nic nie mówi oraz Twój problem. Zdefiniuj pytanie inaczej
komentarz 27 lipca 2019 przez Wojtek Kaźmierczak Użytkownik (530 p.)
zrobilem tak i Unity w konsoli miało error ale na YT inny zobaczyłem poradnik i nie mogłem znaleźć tej stony :D

Podobne pytania

–2 głosów
0 odpowiedzi 320 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 221 wizyt
pytanie zadane 16 października 2018 w C i C++ przez bart987 Nowicjusz (140 p.)
0 głosów
3 odpowiedzi 1,514 wizyt
pytanie zadane 31 stycznia 2018 w C i C++ przez niezalogowany

92,576 zapytań

141,426 odpowiedzi

319,652 komentarzy

61,961 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...