• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Android Studio - tworzenie wielu TextView w pętli

0 głosów
574 wizyt
pytanie zadane 23 czerwca 2019 w Java przez Virius Początkujący (490 p.)

Witam, w jaki sposób za pomocą np. pętli tworzyć nowe pola tekstowe(TextView) w programie? Chodzi o to, że chciałbym mieć w aplikacji np. 60 TextView pod sobą tylko zamiast tworzyć każde po kolei chciałbym, aby tworzyły się w pętli. W konsoli to łatwo działa bo wystarczy dać System.out.println(); w pętli, a tutaj jak to zrobić?

Dosyć chaotycznie to napisałem, dlatego jeżeli ktoś ma jakieś wątpliwości o co mi chodziło to wytłumaczę w komentarzu. Z góry dziękuje smiley.

komentarz 23 czerwca 2019 przez DarthMazut Bywalec (2,990 p.)
Hej :)

z Androidem pracowałem dawno temu i mój komentarz będzie z cyklu "nie znam się więc się wypowiem..."

otóż, najprawdopodobniej element nadrzędny względem TextView, które chcesz dodać będzie miał miał jakąś metodę typu addChild(). Użyj jej kiedy iterujesz tworząc nowe TextView.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 24 czerwca 2019 przez KubenQPL Maniak (62,840 p.)

Samą pętlą stwórz sobie listę Stringów lub obiektów które chcesz wyświetlić, a potem użyj RecyclerView żeby to pokazać w sposób który opisałeś.

https://developer.android.com/guide/topics/ui/layout/recyclerview

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 1,724 wizyt
pytanie zadane 26 września 2019 w Java przez serdaw Użytkownik (740 p.)
0 głosów
4 odpowiedzi 576 wizyt
pytanie zadane 26 sierpnia 2017 w Java przez fipooo Bywalec (2,880 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 749 wizyt
pytanie zadane 11 listopada 2016 w Android, Swift, Symbian przez Scorps Użytkownik (590 p.)

93,424 zapytań

142,421 odpowiedzi

322,646 komentarzy

62,785 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡