Witam,
zrobiłem funkcje wywoływaną na starcie, która przypisuje do ośmiu zmiennych losową liczbę od 1 do 8, ale ta liczba nie może się powtórzyć. W miejscu gdzie teraz są dziewiątki na początku było 8. Po odpaleniu gry w Unity się zawieszało. Myślałem że to przez to że ta ostatnia liczba nie chce się wylosować jako odpowiednia czy coś. Zmieniłem 8 na 9 aby sprawdzić czy to w czymś pomoże. I teraz działa tak jakby tam cały czas było 8. Wszystko działa tak jak miało na początku i dziewiątka nie wylosowuje się ani razu, mimo tego że powinna być tak samo często jak wszystkie inne liczby. Ktoś jest w stanie mi wytłumaczyć dlaczego tak się dzieje?
void Kolejnosc()
{
Losowanko = Random.Range(1, 9);
JanuchaOrder = Losowanko;
Losowanko = Random.Range(1, 9);
for (int i = 0; i == 0;)
{
if (JanuchaOrder != Losowanko)
{
KlawiszOrder = Losowanko;
i = 1;
Losowanko = Random.Range(1, 9);
}
else
{
Losowanko = Random.Range(1, 9);
}
}
for (int i = 0; i == 0;)
{
if (JanuchaOrder != Losowanko && KlawiszOrder != Losowanko)
{
KakOrder = Losowanko;
i = 1;
Losowanko = Random.Range(1, 9);
}
else
{
Losowanko = Random.Range(1, 9);
}
}
for (int i = 0; i == 0;)
{
if (JanuchaOrder != Losowanko && KlawiszOrder != Losowanko && KakOrder != Losowanko)
{
KiedroOrder = Losowanko;
i = 1;
Losowanko = Random.Range(1, 9);
}
else
{
Losowanko = Random.Range(1, 9);
}
}
for (int i = 0; i == 0;)
{
if (JanuchaOrder != Losowanko && KlawiszOrder != Losowanko && KakOrder != Losowanko && KiedroOrder != Losowanko)
{
Opponent1Order = Losowanko;
i = 1;
Losowanko = Random.Range(1, 9);
}
else
{
Losowanko = Random.Range(1, 9);
}
}
for (int i = 0; i == 0;)
{
if (JanuchaOrder != Losowanko && KlawiszOrder != Losowanko && KakOrder != Losowanko && KiedroOrder != Losowanko && Opponent1Order != Losowanko)
{
Opponent2Order = Losowanko;
i = 1;
Losowanko = Random.Range(1, 9);
}
else
{
Losowanko = Random.Range(1, 9);
}
}
for (int i = 0; i == 0;)
{
if (JanuchaOrder != Losowanko && KlawiszOrder != Losowanko && KakOrder != Losowanko && KiedroOrder != Losowanko && Opponent1Order != Losowanko && Opponent2Order != Losowanko)
{
Opponent3Order = Losowanko;
i = 1;
Losowanko = Random.Range(1, 9);
}
else
{
Losowanko = Random.Range(1, 9);
}
}
for (int i = 0; i == 0;)
{
if (JanuchaOrder != Losowanko && KlawiszOrder != Losowanko && KakOrder != Losowanko && KiedroOrder != Losowanko && Opponent1Order != Losowanko && Opponent2Order != Losowanko && Opponent3Order != Losowanko)
{
Opponent4Order = Losowanko;
i = 1;
Losowanko = Random.Range(1, 9);
}
else
{
Losowanko = Random.Range(1, 9);
}
}
}