• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Newsletter - jak stworzyć

0 głosów
90 wizyt
pytanie zadane 12 czerwca w HTML i CSS przez Majki Obywatel (1,410 p.)
Cześć.

Nie umiem podłączyć newslettera do strony, nie mówię o konkretnej sytuacji tylko, że ogólnie nie znam się na tym bo jak na przykład chciałem się nauczyć jak dodawać treść na stronę to wyszukałem sobie poradnik i tam nauczyłem się jak używać wordpressa, natomiast nigdzie nie mogę znaleźć jakiegoś uniwersalnego poradnika który by mi pokazał jak podłączyć newsletter z jakiejkolwiek platformy, no biorę pierwsze z brzegu: activecampaign, sms & email experts, oraz żeby użytkownik po dodaniu maila na newsletter nie był przekierowywany na nową stronę, tylko żeby na tej samej stronie wyskoczyło mu powiadomienie np. "Dziękujemy za twój email".

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 12 czerwca przez PiotrBednarski Gaduła (4,130 p.)
Myślę że powinieneś wykorzystać do tego własny skrypt w js, albo gotową bibliotekę w js.
Łatwiejszym rozwiązaniem będzie też wykorzystanie php.
komentarz 12 czerwca przez Majki Obywatel (1,410 p.)
Rozumiem, ale wciąż byłoby fajnie zobaczyć to na jakimś przykładzie (mam na myśli jakiś tutorial).
0 głosów
odpowiedź 12 czerwca przez Qwizi Użytkownik (720 p.)
komentarz 12 czerwca przez Majki Obywatel (1,410 p.)
Dzięki, troszkę liczyłem na jakiś filmik na yt ale i tak fajnie.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 174 wizyt
pytanie zadane 2 października 2017 w Offtop przez Anoonymous Obywatel (1,560 p.)
+1 głos
2 odpowiedzi 116 wizyt
Porady nie od parady
Odznacz odpowiedź zieloną fajką, jeśli uważasz, że jest ona najlepsza ze wszystkich i umożliwiła ci rozwiązanie problemu.Najlepsza odpowiedź

65,808 zapytań

112,462 odpowiedzi

237,617 komentarzy

46,737 pasjonatów

Przeglądających: 243
Pasjonatów: 15 Gości: 228

Motyw:

Akcja Pajacyk